Inhoaako muut noita tekstareita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

karhurouva

Jäsen
27.02.2007
956
0
16
Siis kaikenmaailman pääsiäis-, vappu ja joulu tms tekstiviestivitsejä ja toivotuksia? Mua ne ottaa päähän. Ja vielä enemmän suorastaan veetuttaa ne "lähetä tämä eteenpäin tai epäonni kohtaa sinua"... Tai ällömätämakeat "enkelit lentää ja olet ihku, jos et lähetä niin kukaan ei oo sun kaveri".....

Luvatkaa että että lähetä mulle mitään noita kiertovitsejä enää!! ;););)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:59 Malviina kirjoitti:
Tykkään kyllä =) eikä niitä textareina enää niin paljoa tulekkaan kuin sähköpostina, sitä en jaksa enää lähetellä eteenpäin =)

Mulle ei tuu edes sähköpostina sillä olen pistämnyt sähköpostitse ystävällisen kiertokirjeen jossa imoitan että mun osoitteeseen ei kannata niitä vitsejä, kyselyitä, kuvia tai muita hassutuksia laittaa.... en voi sietää siis niitäkään. Vain asiapostia kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:
Siis kaikenmaailman pääsiäis-, vappu ja joulu tms tekstiviestivitsejä ja toivotuksia? Mua ne ottaa päähän. Ja vielä enemmän suorastaan veetuttaa ne "lähetä tämä eteenpäin tai epäonni kohtaa sinua"... Tai ällömätämakeat "enkelit lentää ja olet ihku, jos et lähetä niin kukaan ei oo sun kaveri".....

Joo inhottaa kun pakollisia

Mi inhoan ketjuviesti-tekstareita.. joskus lähettelin niitä eteenpäin, mutta en ainakaan ole huomannut, että elämäni olisi yhtään sen parempaa, joten en enää lähetä.. mie ottaisin mielummin joulu- ja muut juhlatervehdykset perinteisenä postikorttina, koska hävitän tekstiviestit aina pian juhlan jälkeen.. itse tykkään lähettää kavereille kortteja, vaikka se maksaakin, sillä kortti on sentään pysyvämpää kuin tekstarit.. poikkeukset ovat ne tutut joiden osoitetta mulla ei ole, mutta puhelinnumero on..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
Kyllä :kieh: tekstarina ja sähköpostina semmoset saa multa lähöt äkkiä. Ja ihan varmasti en jatka vaikka mitä kauheuksia povattais :headwall:

Peesi...eikä mikään kauheuspovaus ole ainakaan vielä toteutunut. ;)

Ei mullakaan. Tosin ei oo mikään niistä suurista luvatuista toiveistakaan toteutunut.
Paras oli viimex kun semmonen "onnenviesti" tuli,mis luvattiin "jotain tosi ihanaa" vuorokauden sisällä tapahtuvax ja viä laitoin eteenpäin (mitä en yleensä KOSKAAN tee), ni mun setä kuoli seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:

Vähän, tai aika paljonkin on kuin miun suusta! Eniten ärsyttää nuo - olet maailman huonoin ihminen jollet tätä lähetä eteenpäin - viestit.

Yhteistyössä