Inhoaako "kaikki" nykyään jouluruokia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"AnskuK"

Vieras
Ainakin minulle on tullut se vaikutelma, että suurin osa ihmisistä tuntuu kammoavan näitä perinteisiä jouluruokia yli kaiken, ja että tässä kuuluu oikeasti harvalukuiseen joukkoon, kun oikeasti pitää näistä perinteisistä jouluruuista; laatikoista, rosollista ja muusta sellaisesta.

Vai kuvittelenko vain

Mieheni ei pidä perinteisistä jouluruuista eivätkä lapsemmekaan niitä erityisesti rakasta. Itse tykkään laatikoista, kinkusta, rosollista yms. Joulupöydästämme ei kuitenkaan löydy yhtään perinteistä jouluruokaa vaan sellaisia herkkuja, jotka ovat kaikkien mielestä hyviä. Itse saan syödä jouluruokani töissä jo ennen varsinaista aattoa.

Mä rakastan jouluruokia!
Jo kieli pitkällä odotan kun kinkku tulee uunista ja pääsee mättämään napaansa laatikoita, rosollia jne.
NAM!

Tykkään myös hörppiä glögiä ja leipoa herkullisia joulutorttuja.

tykätään (tai no, 4veelle ei kinkut,laatikot,rosollit uppoo,mutta kalat ja mädit maistuu) ,mutta kerran työpaikalla/koulussa ja max. 2 kertaa jouluna maistuu,sitten on nou nou.

Tykkään syödä jouluruokaa tasan kerran vuodessa ja se on jouluaatto. Joulupäivänä alkaa jo vähän tökkiä.

Voi vitsit, tässä kun muistelen niitä aikoja kun ennen lapsia olin työelämässä ja tein sellaista työtä, jossa kaikenlaisissa kissanrisitäisissä joutuu olemaan mukana. Ennen joulua saatoin joutua syömään ne perinteiset jouluruoat ja joululeivonnaiset 10-20 kertaa ja voin sanoa, että eipä kyllä enää varsinaisena jouluna maistuneet!

Mä rakastan :). Ja maksaisin ilomielin 500€, jos mä saisin tänne itselle suomalaisen joulupöydän suomalaisilla tuotteilla. Ihan siis valmislaatikot ja -salaatit, kinkun, pikkuisen savuporoa ja lohta. Ja vaikka pakastetaikinasta tehtyjä torttuja ja pipareita.

Yhteistyössä