Indian food

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inkkari

Vieras
Alkoi tehdä mieli hirveästi intialaista ruokaa, mutta en osaa tehdä.

Kenelläkään reseptejä??

Googlen kautta en ole vielä löytänyt mitään mieleistä.. :b

Sori että vastaus kesti... :( Oletkohan vielä siellä?

Tekisin mielelläni kasvis tai kanaruokaa. Kalaruokakin olisi herkkua, jos jostain pakastekalasta voisi tehdä (tuore hieman liian kallista). Mitä reseptiä vain! Miehen kanssa kahdestaan syödään.

aijaijai, ihania ruokia vesi tulee kielelle, kanatikka, tandoorikala, kanakorma :p lammasruokia näkyy olevan paljon, ite en niistä diggaa, toisaalta myös kasvisruokia paljon. laita viestiä jos vielä tarttet ohjetta.

Olen kaynyt taalla Sporessa kokkikurseilla, eri etnisen keittion. Intialaisella olen kaynyt 2 kertaa ja ensi viikonloppuna menen viela uudestaan. Resepteja loytyy vaikka mita, ongelma on varmaan vaan Suomessa tuotteiden saatavuus, ainakin tuoreiden yrttien ja mausteiden.

http://www.cookerymagic.com/

tama siis se paikka missa kayn kokkaamassa. sivuilta loytyy myos ruokalistoja eri maiden kulinaarisista herkuista.

Huomenta!

Päädyin eilen uncle ben`sin tikka masala kastikkeeseen, mikä on mielestäni hyvää. Mutta kyllä voisin ottaa vieläkin reseptejä vastaan ja sitten joku päivä kokeilla tehdä itse intialaista. Nappe, tuo tandoorikala kuulostaa hyvältä. :) Laitatko sen reseptin palstalle? Kiitos.

Iltaa, aika yksinkertainenkin vielä kokata! 500g kuhaa tai haukea viipaleina, 6 rkl bulgarian jugurttia, 1rkl tandoor masala maustetta (tai currya), chiliä, öljyä, lado kalat vuokaan, sekoita jugu ja mausteet ja levitä kalojen päälle, anna maustua ja paista.

Yhteistyössä