Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä herranen aika vaan lisäänny koskaan. Ainakaan ennenkuin terapeuttisi on hyväksynyt sen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28868276:mistä on tullu käsitys että kauheeseen seisokkiin kuolis tai sairastuis.![]()
Minusta on omituista, että minua haukutaan, mutta sen sijaan pidetään normaalina, että naisilla on oikeus imettää toisten lapsia ilman edes luvan kysymistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista.
Minä olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, että pieniin vauvoihin ei kajota. Näköjään olen ollut väärässä. Jos joku imettäisi minun lastani ilman lupaani, niin voisi olla varma, että oikeussalissa tavattaisiin. Veisin tuollaisen ihmisen oikeuteen vauvaani kajoamisesta.
Minusta on omituista, että minua haukutaan, mutta sen sijaan pidetään normaalina, että naisilla on oikeus imettää toisten lapsia ilman edes luvan kysymistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista.
Minä olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, että pieniin vauvoihin ei kajota. Näköjään olen ollut väärässä. Jos joku imettäisi minun lastani ilman lupaani, niin voisi olla varma, että oikeussalissa tavattaisiin. Veisin tuollaisen ihmisen oikeuteen vauvaani kajoamisesta.
Sairaalan luovutettu maito on testattu mm. tartuntatautien varalta.
Imetyksestä voi tarttua mm. erilaisia tauteja.
Tiesitkö, ettei sinulla ole absoluuttista oikeutta määrätä siitä, mitä lapsillesi tapahtuu? Lapsella on ihmisarvo ja ihmisoikeudet eikä hän ole sinun omaisuuttasi, vaikka sinä olisit hänen huoltajansa. Jos sinä olet estynyt ruokkimasta vauvaasi, hänet ruokkii joku muu. Mikään oikeusistuin ei kyllä tulisi ottamaan moista syytettä käsittelyynsä vain sillä perusteella, että lastasi on imetetty jonkun muun toimesta sinun ollessasi estynyt![]()
Mitää kylmähauteita ei olisi. Ainoat vaihtoehdot olisi joko imeä ystävän miehen penistä tai sitten antaa hänen kärsiä tuskaisena itkien.
Lapsen äidillä on oikeus päättää lapsen ruokinnasta. Jos hän ei halua, että hänen lastaan imettää joku muu nainen, niin silloin lasta ei imetä kukaan vieras ihminen.
Lapsen äidillä on oikeus päättää lapsen ruokinnasta. Jos hän ei halua, että hänen lastaan imettää joku muu nainen, niin silloin lasta ei imetä kukaan vieras ihminen.
Niin, meinaat että äiti ehdoin tahdoin altistaa oman vauvansa taudeille imettämällä "saastunutta" maitoa?
Mitähän nämä taudit ovat jotka leviää imetyksessä ja miksi kukaan imettäisi vauvaansa jos omaisi sellaisen taudin?
Tässä herää vaan kokoaika lisää kysymyksiä, eikä se ole hyvä asia akaatti, olet taas astunut sellaiselle alueelle missä olisi kannattanut vaan olla hiljaa.
Ei sulla ole oikeutta päättää tuollaista, jos mitään muuta ruokaa ei ole saatavilla. JOS kyse on puolesta tunnista, asialla ei ole väliä, mutta jos kyse on jo useammasta tunnista, niin olet kyllä aika sekopää jos imetyksen kiellät. Olettaen ettei imettäjällä ole huumeidenkäyttöä, tai hiv tms. sairauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28868359:Voisko joku mies kertoa mitä tapahtuu jos neulalla tökkää penistä joka kärsii viagroosista?