Imisitkö ystäväsi miehen penistä tässä tilanteessa?

Älä herranen aika vaan lisäänny koskaan. Ainakaan ennenkuin terapeuttisi on hyväksynyt sen.
Minusta on omituista, että minua haukutaan, mutta sen sijaan pidetään normaalina, että naisilla on oikeus imettää toisten lapsia ilman edes luvan kysymistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista.

Minä olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, että pieniin vauvoihin ei kajota. Näköjään olen ollut väärässä. Jos joku imettäisi minun lastani ilman lupaani, niin voisi olla varma, että oikeussalissa tavattaisiin. Veisin tuollaisen ihmisen oikeuteen vauvaani kajoamisesta.

"vieras"
Minusta on omituista, että minua haukutaan, mutta sen sijaan pidetään normaalina, että naisilla on oikeus imettää toisten lapsia ilman edes luvan kysymistä. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista.

Minä olen pitänyt aivan itsestäänselvyytenä, että pieniin vauvoihin ei kajota. Näköjään olen ollut väärässä. Jos joku imettäisi minun lastani ilman lupaani, niin voisi olla varma, että oikeussalissa tavattaisiin. Veisin tuollaisen ihmisen oikeuteen vauvaani kajoamisesta.
Tietääkseni vauvan imetys, vaikkakin toisen, ei kuitenkaan ole suomen laissa rangaistava teko.

ok

Ööh, ei kukaan ollut sun kotiisin tunkeutumassa väkisin-imettämään. Kyse oli siitä, että sä jättäisit vauvasi hoitoon, etkä pääsisi hakemaan ajoissa. Lisäksi: ei vanhemmat lapsia omista.

Sulla tuskin on ongelmaa, kun et imettäisi itsekään, niin ei se vauva varmaankaan enää rintaa osaisikaan imeä. Riläks.

"vieras"
Mun molemmat lapset on saaneet äidinmaitoa sairaalassa, koska multa imetys ei onnistunut. Jos ainoa vaihtoehto olisi ollut antaa se imettämällä, se olisi ollut ok. Enkä kyllä alkaisi ketään oikeuteen vetämään, vaikka olisi tehnyt niin ilman lupaani. Pääasia että lapsi saa ruokaa.

Olihan ennen imettäjiäkin. Ja mitä bakteereita vauva muka saa äidinmaidosta?

Tiesitkö, ettei sinulla ole absoluuttista oikeutta määrätä siitä, mitä lapsillesi tapahtuu? Lapsella on ihmisarvo ja ihmisoikeudet eikä hän ole sinun omaisuuttasi, vaikka sinä olisit hänen huoltajansa. Jos sinä olet estynyt ruokkimasta vauvaasi, hänet ruokkii joku muu. Mikään oikeusistuin ei kyllä tulisi ottamaan moista syytettä käsittelyynsä vain sillä perusteella, että lastasi on imetetty jonkun muun toimesta sinun ollessasi estynyt :)

"vieras"
Mitä ihmeen bakteereja siinä imettäessä siirtyy imettäjästä vauvaan? Mielestäni vähän eri asia äidinmaitoa erittävä rinta kuin miehen penis, josta se kusi kuitenkin tulee.

[QUOTE="vieras";28868310]Mun molemmat lapset on saaneet äidinmaitoa sairaalassa, koska multa imetys ei onnistunut. Jos ainoa vaihtoehto olisi ollut antaa se imettämällä, se olisi ollut ok. Enkä kyllä alkaisi ketään oikeuteen vetämään, vaikka olisi tehnyt niin ilman lupaani. Pääasia että lapsi saa ruokaa.

Olihan ennen imettäjiäkin. Ja mitä bakteereita vauva muka saa äidinmaidosta?[/QUOTE]

Sairaalan luovutettu maito on testattu mm. tartuntatautien varalta.

Imetyksestä voi tarttua mm. erilaisia tauteja.

Sairaalan luovutettu maito on testattu mm. tartuntatautien varalta.

Imetyksestä voi tarttua mm. erilaisia tauteja.
Niin, meinaat että äiti ehdoin tahdoin altistaa oman vauvansa taudeille imettämällä "saastunutta" maitoa? :LOL:

Mitähän nämä taudit ovat jotka leviää imetyksessä ja miksi kukaan imettäisi vauvaansa jos omaisi sellaisen taudin?

Tässä herää vaan kokoaika lisää kysymyksiä, eikä se ole hyvä asia akaatti, olet taas astunut sellaiselle alueelle missä olisi kannattanut vaan olla hiljaa.

Tiesitkö, ettei sinulla ole absoluuttista oikeutta määrätä siitä, mitä lapsillesi tapahtuu? Lapsella on ihmisarvo ja ihmisoikeudet eikä hän ole sinun omaisuuttasi, vaikka sinä olisit hänen huoltajansa. Jos sinä olet estynyt ruokkimasta vauvaasi, hänet ruokkii joku muu. Mikään oikeusistuin ei kyllä tulisi ottamaan moista syytettä käsittelyynsä vain sillä perusteella, että lastasi on imetetty jonkun muun toimesta sinun ollessasi estynyt :)
Lapsen äidillä on oikeus päättää lapsen ruokinnasta. Jos hän ei halua, että hänen lastaan imettää joku muu nainen, niin silloin lasta ei imetä kukaan vieras ihminen.

ok
Lapsen äidillä on oikeus päättää lapsen ruokinnasta. Jos hän ei halua, että hänen lastaan imettää joku muu nainen, niin silloin lasta ei imetä kukaan vieras ihminen.
Ei sulla ole oikeutta päättää tuollaista, jos mitään muuta ruokaa ei ole saatavilla. JOS kyse on puolesta tunnista, asialla ei ole väliä, mutta jos kyse on jo useammasta tunnista, niin olet kyllä aika sekopää jos imetyksen kiellät. Olettaen ettei imettäjällä ole huumeidenkäyttöä, tai hiv tms. sairauksia.

Niin, meinaat että äiti ehdoin tahdoin altistaa oman vauvansa taudeille imettämällä "saastunutta" maitoa? :LOL:

Mitähän nämä taudit ovat jotka leviää imetyksessä ja miksi kukaan imettäisi vauvaansa jos omaisi sellaisen taudin?

Tässä herää vaan kokoaika lisää kysymyksiä, eikä se ole hyvä asia akaatti, olet taas astunut sellaiselle alueelle missä olisi kannattanut vaan olla hiljaa.
Eli sinun mielestäsi kuka tahansa saa imettää toisten lapsia?

Lapsen vanhemmilla on OIKEUS SIIHEN, ETTÄ HE ITSE PÄÄTTÄVÄT KUKA HEIDÄN LAPSIAAN IMETTÄÄ!!!!!!

Jos minä saan joskus lapsen, niin minä todellakin päätän sen kuka häntä imettää ja kuka ei. Minä en altista lasta siihen, että annan jonkun ventovieraan imettää lastani. Miksi minä altistaisin lapsen siihen, että antaisin jonkun tuntemattoman imettää minun lastani? Annatko sinä oman lapsesi imetettäväksi kelle tahansa?

Tytsi89 on kirjoittanut tänään palstalle aivan järkyttäviä viestejä, on kirjoittanut mm. että imettäisi toisten lapsia, vaikka hänelle ei tähän olisi annettu edes lupaa.

Mielestäni tämä on aivan pöyristyttävää käytöstä.

"vieras"

Lopeta nyt jo. Kuuntele vaikka MJ youtubesta ja poistu palstalta. Kiitos!

Entä jos äidin tahto ei ole tiedossa? Entä jos äiti olisi ehdottomasti sitä mieltä, että hänen lapsensa ei tule saamaan äidinmaidonkorviketta koskaan ja kilahtaa totaalisesti tultuaan lasaretissa tajuihinsa ja kuullessaan, että hänen täysimetyksensä on pilattu antamalla vauvalle korviketta?

Viihdyttävä ketju :D

Ei sulla ole oikeutta päättää tuollaista, jos mitään muuta ruokaa ei ole saatavilla. JOS kyse on puolesta tunnista, asialla ei ole väliä, mutta jos kyse on jo useammasta tunnista, niin olet kyllä aika sekopää jos imetyksen kiellät. Olettaen ettei imettäjällä ole huumeidenkäyttöä, tai hiv tms. sairauksia.
Ja mistä tuonkaan selvität, että onko sairauksia? Minä en pientä puolustuskyvytöntä lasta altista sairauksille. Mieluummin otetaan vaikka taksi ja ajetaan kauppaan ostamaan se korvike. Ei voi olla niin vaikeaa.

"vieras"

Siis voi jeesus... Ymmärrätkö että lapsella on OIKEUKSIA? Ja yksi niistä on oikeus huolenpitoon, perustarpeiden tyydyttämiseen (ruoka, uni, virikkeet) ja niitä on pitkä lista siitä eteenpäin. Se ei ole IHAN SAMA miten hoitaa lastansa!! Meillä on lapsen oikeudet ja vanhempien velvollisuudet lain mukaan ja jollei kykene antamaan ruokaa (maitoa) pikkuvauvalle, satavarmasti joutuu luopumaan lapsestaan.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28868359:
Voisko joku mies kertoa mitä tapahtuu jos neulalla tökkää penistä joka kärsii viagroosista?
Se sattuu :D Lääkäri voi poistaa veren peniksestä ja helpottaa erektiosta aiheutuvaa kipua. Siihen tarvitaan kyllä neulaa.

Yhteistyössä