Imetystyynystä...

Oletteko olleet tyytyväisiä imetystyynyyn, jotka olette sen hankkineet? Mietin kovasti sen hankkimista ostaisinko neljännelle, joka syntyy piakkoin. Toisaalta multa on tullut aina ihan minimaalisesti maitoa. Aina kyllä aloitin rinnan antamisella, mutta valtaosa piti antaa tuttelia. Ilmeisesti musta ei ole imettäjäksi. Nyyh! Eihän se imetystyyny toki lisää maidon tuloa, mutta jos niskat ei menis ihan lukkoon.
 
Olen ollu tyytyväinen. Jos joskus saan toisen lapsen niin varmistan kyllä että imetystyyny on mukana alusta asti. Tosi hyvä! Onhan sen kaa helpompi istuu kun syöttää pullostakin. Jos se tyyny sylissä niin sit selän takana.
 
meillä
Keskimmäisen maratonsyöjän kanssa tuli käytettyä paljon, istuin sohvan nurkassa iltaisin katselemassa televisiota kun toinen mussutti tunnin verran vähintään, mutta kolmannen kanssa jäi muutamaan käyttökertaan, ei luontunut silloin.
 
Kovassa käytössä oli kolme ekaa kuukautta. Suosittelen. Jos osaat ommella, etolasta saa styroxpalloja 10 ? /säkki. Säkistä tulee kaksi keskikokoista imetystyynyä. Netistä löytyy kaavat. Laitan linkin jos löydän vielä sivun. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2005 klo 18:17 Pikkupimu kirjoitti:
Kovassa käytössä oli kolme ekaa kuukautta. Suosittelen. Jos osaat ommella, etolasta saa styroxpalloja 10 ? /säkki. Säkistä tulee kaksi keskikokoista imetystyynyä. Netistä löytyy kaavat. Laitan linkin jos löydän vielä sivun. =)
http://www.geocities.com/lonkkalasta/l-tyyny.html

http://www.huvitutti.net/arki/tavarat/tarvike1fompele.shtml

Mä tein ton alemman kaavan mukaan ja hyvä tuli.
 
huh
höpöjäkö nyt kyselen, mutta olen miettinyt myös tota tyynyn hankintaa. Kavereilla on ollut vain tavalliset tyynyt imetyksessä apuna. Onko imetystyyny parempi kuin tavall. tyyny?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 12:45 huh kirjoitti:
höpöjäkö nyt kyselen, mutta olen miettinyt myös tota tyynyn hankintaa. Kavereilla on ollut vain tavalliset tyynyt imetyksessä apuna. Onko imetystyyny parempi kuin tavall. tyyny?
Kyllä suosittelen imetystyynyn hankintaa. Esikoisen aikana oli vaan nuo tavalliset tyynyt ja oli tosi hankalat! Kakkosen kanssa oli imetystyyny, eikä mennyt niskatkaan niin jumiin ja oli tosi helppo saada itselle ja vauvalle hyvä asento. Tyyny on edelleen kätevä käytössä,vaikken enää imetäkkään =)
 
meillä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 12:45 huh kirjoitti:
höpöjäkö nyt kyselen, mutta olen miettinyt myös tota tyynyn hankintaa. Kavereilla on ollut vain tavalliset tyynyt imetyksessä apuna. Onko imetystyyny parempi kuin tavall. tyyny?
Meillä kolmas ei pitänyt lainkaan imetystyynystä, kun sen styroksirakeet pitävät ääntä ja se häiritsi syömiseen keskittymistä.
 
poika04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 14:06 meillä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 12:45 huh kirjoitti:
höpöjäkö nyt kyselen, mutta olen miettinyt myös tota tyynyn hankintaa. Kavereilla on ollut vain tavalliset tyynyt imetyksessä apuna. Onko imetystyyny parempi kuin tavall. tyyny?
Meillä kolmas ei pitänyt lainkaan imetystyynystä, kun sen styroksirakeet pitävät ääntä ja se häiritsi syömiseen keskittymistä.

:D :D :D
 

Yhteistyössä