Imetysliivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koska/hinta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse ostin imetysliivit jotain pari viikkoa ennen synnytystä, ostin ne prismasta ja maksoivat n. 25 €. Kannattaa ostaa vähän väljemmät, sillä synnytyksen jälkeen, kun maito nousee rintoihin, tilaa liiveissä tarvitaan ja lisäksi pitää vielä liivinsuojat mahtua. Ja liivit liivinsuojineen kannattaa laitokselle ottaa mukaan.

Hommasin juuri viime viikolla kahdet. Menossa 34+2. Kaupassa neuvoivat, että käsi pitäisi mahtua kupin sisään. Päädyin ostamaan Anita-merkkiset, kun tuntuivat sopivan malliltaan parhaiten ja olivat hyvin tukevan tuntuiset. Hinta oli n. 50 eur.

Olettehan tietoisia Ruskovillan rinnanlämmittimistä? Ne ei ole mitään humpuukia vaan erittäin tärkeät rinnoille kylmällä säällä. Ei auta moni paitakerros vaan rinnat ne kulkee ylempänä edellä ja altistuvat kylmälle. Älkää naureskelko, mutta itse en mene ulos ilman niitä, sillä se kipu ja kuume minkä rintatulehdus aiheuttaa niin synnytyskipu on pientä sen rinnalla.

Ostin ennen synnytystä yhdet, olivat aika halvat, ei mitkään merkkiliivit, jotain 15 euroa. Ostin reilun kokoiset, ja olivat just ja just sopivat sen jälkeen, kun maito nousi rintoihin.

Minä suosittelisin, että ainakaan kalliita liivejä et ostaisi ennen synnytystä, jos eivät sitten mahdukaan. Tai tietysti jos ei ole rahan menolla väliä, niin sitten ;)

Yhteistyössä