Imetysliivit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
Ei varmaan kuulu tää mun kysymys tähän kategoriaan mutta pistetään nyt kummiski. Onko olemassa topattuja tai push-up imetysliivejä, rintani ovat sitä tyyliä että tavalliset kaarituetut eivät käy laatuun... :ashamed:

ootas, jossain näin topattuja liivejä... ne oli vielä mustia, eikä ees kovin kalliita. Oisko ollu Lindexillä... joo tais olla. aattelin sillon ite ostaa ne syystä että maito ei tulis heti läpi(sitä kun tulvii liivinsuojjien läpi hetkessä) mut ne jäi jostain syystä ostamatta. hinta oli alle 20egee.
toivottavasti tästä oli apua.

Kaphallissa on ainakin mustia ja valkosia kaarituellisia, joissa myös vähän toppausta. Minulle ei valitettavasti malli sopinut. :(
Mun rinnat kasvo raskauden aikana paljon, ja kun maito nousi, n ekasvo TOSI paljon. Mutta nyt kun oon imettänyt muutaman (6) viikkoa, rinnat on roikkuvat ja löllöt. :(

No, alussa ne tissit turpoaa ihan himmeästi, ja pehmeät kaarituettomat on sillon kaikkein miellyttävimmät. Sitten ku imetys sujuu jo hyvin, voi ihan huoleti käyttää tavallisia sopivia liivejä.

Yhteistyössä