V
Vieras
Vieras
Hei! Kaipaisin apua hyvän imetysasennon löytämiseen. Kun imetän istualleen sohvalla, tuntuu, että vauva on ihan miten sattuu ja mulla kipeytyy selkä ja hartiat. Hankin Doomoo-imetystyynyn, se on vähän auttanut, mutta silti rento, hyvä asento on hakusessa. Etenkin kun vauva on vasta pari viikkoinen ja saattaa imeä rintaa tunninkin. Te, joilla on imetystyyny, annatteko vauvan olla siinä "vapaasti" vai pidättekö vauvaa kuitenkin käsivarsilla, kuten "perinteisessä" imetysasennossa? Entä kuinka tärkeää on, että vauva on "napa napaa vasten"? Meillä ainakin sängyssä imettäessäni vauva tykkää maata selällään vain pää sivulle rintaan päin kääntyneenä. Kaikki imetysasentoon liittyvät vinkit ovat tervetulleita!