Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
ensin sanot että haluat tietää mitä kannattaa välttää ja sitten seuraavassa kerrot haluavasi reseptejä kun et oo syöny normiruokaa muuta kuin koulussa.. Mitä meinaat lapsellesi syöttää..?? jos et kerran osaa/jaksa ruokaa laittaa..
Kyllä mä oon kuule aina mun tenavalle tehnyt terveelliset ja hyvät ruuat. En vaan oo itse sitä syönyt.
Mitä sinä sitten syöt?
Jogurttia, keksejä ym, joskus tulee syötyä leipää ja sellaista.
No kannattaisko nyt viimeistään siirtyä syömään sitä samaa terveellistä ruokaa mitä teet lapselle??? On vähän hassua kysellä imetysruokavaliosta, jos sinun "terveellinen" ruokavalio on "Jogurttia, keksejä ym, joskus tulee syötyä leipää ja sellaista"...
Missäs on taas sisälukutaito? En ensinnäkään missään kohtaan maininnut että omat syömistottumukseni olisivat terveelliset. Luuletko tosiaan, että jos mä pitäisin oma ruokavaliotani terveellisenä ni mä kyselisin täältä vinkkejä? Tuskin. Siksi mä tän aloituksen tein, koska aion imettää ja haluan että vauva saa äidinmaidon kautta mahdollisimman paljon kaikkia tarvitsemiaan ravintoaineita ym.
No toistan, että kannattaisko syödä sitä samaa terveellistä ruokaa mitä teet lapselle? Perusruoka on ihan riittävää.
Ja toisenakin ruokavalion muuttaminen imetyksen ajaksi, kun raskausaikana on syöty pelkkää soopaa (=herkkuja) on vielä hullumpi ajatus. (Toki aina kannattaa pyrkiä parempaan, mutta olisin ehkä jo aloittanut raskausaikana sen terveellisen ruuan syömisen, kun se on vielä tärkeämpi aika kuin se imetysaika.)