toimiiko sellaset oikeesti??Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 18:35 N-e-x kirjoitti:luontaistuote kaupasta saa ns. "herutus" juomaa tms. kokeileppa sitä =)
Mulla ainakin on sellasia patteja kun rinnat alkaa olla täydet.ja joskus ne on ihan kipeitäkin kun painaa.Ne on turvonneita maitorauhasia. =)Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 11:41 seikku kirjoitti:Onko muilla rinnoissa pieniä patteja? Onko normaalia kun imettää? Ne patit tuntuu kun rinta täysi. Vai pitäiskö mammografiaan lähteä?
Maidonkerääjästä EI SAA kerätä maitoa talteen käyttöä varten!Näin luin pakkauksesta sekä imetystulilistan sivulta.Syytä en kyllä tiedä??Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2006 klo 18:55 sussu-r kirjoitti:Mulla nousi maito heti synnytys salissa, ja kaikki hoitsut kehu kuinka hyvin mulla tulee maitoa. Poika ei oo saanu koskaan mitään muuta kun rintaa. Eli siinä olen onnekas.
Tällähetkellä kärsin vaan rintatulehduksesta ja syön 10 päivän antibiootti kuurin. Toinen rinta on ihan punanen ja tulikuuma. Onneks poika syö hyvin ja saan aina tyhjäks rinnat.
Elli: Jos tosiaan haluaa täysimettää, niin lisämaito ehdottomasti pois (pikkuhiljaa). Laita vaikka maidonkerääjä toiseen rintaan imetyksen ajaks niin saat talteen kaiken tarvittavan omasta takaa!
Ja siitä imetys teestä/juomasta on monille ollu oikeesti apua. Eihän siinä ainakaan menetä mitään jos kokeilee!
Onnea!