IMETYS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isorinta imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jääkaapissa maito säilyy jopa 8 päivää. Pakastinlokerossa maito säilyy 3-4kk. pakastimessa, jossa lämpötila on jatkuvasti alle -19 maito säilyy puoli vuotta ja jopa pitempäänkin.

Mun mies on voiman nostaja ja juo ternimaitoa Onko äidinmaito parempaa. Kuntoijalle Kun hän imee suoraan mun rinnasta? Sitä riittää Vauvalle ja miehelle. Kokeneet imettäjät sen tietää.

Mä oon kuullu et joku oli tehny pakastetuista tissimaidoista pullaa. Oli kuulemma vieraat kehunu kunnes kuulivat mistä tehty. :whistle:
Pitäskähän iteki joskus kokeilla :D

Mun 2v alko taas tissimaidolle kun vauva tuli kotiin. :D :D

Olen kova imettäjä mulla kuusi lasta. En Iestariolainen.Mulla on kyllä rintapumppu. ja maitoa tulee noin 1,5 litraa joka päivä jos syön hyvin. Teen siitä ruokaa lapsilleni ja miehelle mies tietää lapset ei.

Moi olen ollut aina ns. roikkurintaimettäjä. kerään maitoa pakasteeseen. ehkä kolme litraa päivässä. poistan vanhan mukaan. Pian loppuu ku lypsykone reistailee. eikä uusia lapsia ole tulos. Lättyihin kyllä käy aito rintamaito.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Ei varmaan säily jääkaapissa 8 päivää! Ehkä 1vrk paremminkin.

Luepa imetystukilistan sivuilta...niin siellä ainakin sanotaan! Ja säilyy maito oliko se 6h huoneenmämmössäkin. Siitä olen saanut ihan tutkimustuloksiakin lukea.

Mulla tulee noin 0.5 litraa enemmän ku vauva syö. Mies imee joskus.Olen hankkinut lypsykoneen. Laitan ruokaa yiimäärä maidosta koko perheelle. Lättyjä.pannaria ja laatikkoruokia ,täytekakkuja.