Imetys + vatsatauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit imettää. Minä imetin 4 kk ikäistä vauvaani, kun sairasti muutaman päivän oksennustaudin. Juo vettä koko ajan pikkuhiljaa niin vatsasi ei tykkää huonoa ja saat nesteitä. Itselläni kuitenkin paino hupeni useamman kilon noina päivinä. Jouduin loppuvaiheessa antamaan yhdellä syötöllä molemmista rinnoista, mutta riitti kuitenkin.

minäkin imetin 3viikkoista vauvaani ollessani vatsataudissa ja vauva oli ainut joka säästyi taudilta:) tosin veti kyllä tosi heikkoon kuntoon kun ei saanu syötyä ja juomatkaan ei kunnolla pysyny sisällä...

Minulla oli viimekeväänä (äitien päivänä muuten) erittäin raju vatsatauti, jouduin tiputukseen nuorimmainen oli 4,5kk silloin ja ruoka tuli ainoastaan äidiltä, ja tuli siis mukaan sairaalaan. Sellaisen synnärin sängyn kärräsivät, johon sälli juuri ja juuri mahtui nukkumaan.Sanoivat että voi rauhassa imettää, tosiaan jos vain jaksaa. Itsellä ainakin maito riitti hyvin, vaikka tauti oli raju.

Mulla oli tauti viime keväänä. En pystynyt aloittamaan imetystä, koska yrjö lensi n. 20 min. välein.. Niinpä pumppailin ja mies syötti pullosta. Neste ei pysynyt sisällä, joten hieman maidontulo hiipui. Sain sen kuitenkin parissa päivässä taas normalisoitua. Vauva säästyi taudilta, muut perheenjäsenet eivät..

Yhteistyössä