imetys on ihan huippu keksintö :)

Ihanaa, enää 2,5 kiloo pitäs lähtä ni oisin saavuttanut lähtöpainoni. =) Tosin, vatsalihakset vaatii todella paljon treeniä, ennenku vatsa on kuosissa.. mutta se joutaa vielä odottamaan. Synnytyksestä on aikaa ny 2 vko ja 3 päivää. Kyllä imettäminen on sitte loistava laihdutuskeino, saa syödä ihan mitä tykkää, ja siltiki kilot vaan karisee =) onko muilla imettäminen auttanut laihtumaan? Mulla vaan sellanen ongelma et pitäs alkaa varmaa syömää jotai lisäravinteita, kun tulee ihottumaa sormiin!

,...,
Jep, mä olin 5 vkossa lähtöpainossa ja 3 kk:ssa oli pudonnut 8 kg:a ylimääräistä. Tosin siihen se pudotus jäikin, mistä olen ihan tyytyväinen. En halua olla liian laihakaan. :) Ihanaa on ollut, kun ei tarvitse huolehtia syömisestä. Mä tosin vaunulenkkeilinkin ekojen kuukausien aikana noin 1-2 h päivittäin.

dream on...
Mulla edelleen 10 kg lähtöpainosta (tulikin kyllä yli 20 kg) ja vauva jo 7 kk. Oli täysimetyksellä ½ vuotta jne., mutta kilot vaan pysyy. Noh, sama homa tosin oli esikoisestakin, paino normalisoitui vasta imetyksen loputtua. Syön ja syön vissiin vähän yli tarpeen...

En ole huomannut samaa. Vauvan syntymän jälkeen lähti mitä lähti, mutta ylimääräistä on edelleen. En tiiä paljon on tippunut paino, en ole käynyt vaa'alla. Vauva on kohta 3kk ja täysimetän.

rv19
Joo, mä olin jälkitarkastuksessa jo alle lähtöpainon ja sitte seuraavan puolen vuoden aikana lähti vielä 10kg! Oli kyllä varaa mistä pudottaa siis, pääsin normaalipainoon. Toivottavasti tämänkin raskauden jälkeen imetys onnistuu ja kilot lähtee taas helposti..

vieras
Ekaa imettäessä meinas vaan paino nousta koko ajan. Toisella kerralla puolen vuoden imetyksen jälkeen vast hitaasti lähti tippumaan ja kohta vuosi imetystä ja pian kakkosesta kertyneet kilot hävitetty. Mut ne ekan kilot tallella...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laihduin 20kg imettämällä. Liian nopeasti (~2kk), nyt roikkuu tuollainen kiva nahkareppu edes :snotty:
Sen kiinteyttäminen on ehkä maailman vaikeinta!
Niin, ja poika nyt jo 1v. :) Ja nahka vaan roikkuu....

suklaakiintiö loppuelämäksi täynnä
Laihduin ihan liikaakin ja jouduin mättämään suklaata ym. tavallisen ruuan lisäksi. En edes ole mikään herkkuperse. Mutta muuten imetys oli ihanaa!

f
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Synnytyksestä 2 kk ja painan kilon vähemmän kun lähtöpaino. Ja syön todellakin paljon, herkkujakin tänään mennyt 2 jäätelöä ja 1 suklaalevy...
No minä tämän kirjoittanut olen 35v joten ei ole mulla ainakaan iällä merkitystä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly85:
onko muuten iällä merkitystä, kuulin nimittäin et sitten ku tulee 30 vuotta mittariin, ni ne kilot ei enää lähekkään niin helposti pelkästään imettämällä, vaan se vaatii jo paljon muutakin aherrusta
20 ja 21 vuotias olen ollut lasteni synnyttyä. Mulle tullut kiloja 6 ja toisesta 11. Imettämällä ei lähtenyt yhtäkään. Hoikka olin siltikin, mutta ne raskauskilot ei meinannut lähteä. Treenata sai ihan tosissaan, että sai niitä kiloja pois ja vartalon kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Butterfly85:
onko muuten iällä merkitystä, kuulin nimittäin et sitten ku tulee 30 vuotta mittariin, ni ne kilot ei enää lähekkään niin helposti pelkästään imettämällä, vaan se vaatii jo paljon muutakin aherrusta
Voihan se olla yksi osatekijä.
terv. kolmekymppinen

Yhteistyössä