Imetys loppui, rinta täyttyy, apuja!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Eli imetin toisesta rinnasta viimeiset kuukaudet. Nyt tuli stoppi kerrasta (lapsen taholta) ja kyllähän se rinta nyt täyttyy.. Pikkuisen lypsin pois, mutta minkä verran uskaltaa lypsää, ettei vain lisää maidontuotantoa? Ja miten muuten toimia? KIITOS!
 
q
pahimmat paukurat painat pois jos niitä tulee.... älä menetä hermoja,se voi kestää. itellä meni semmonen 2-3viikkoa että rinnat oli kivikovat jalkapallon kokoset mutta sitte rupes helpottaa ja maito hävis...sillontällön painelin enimpiä pois että pysty oleen.
 
Itse lopetin imetyksen juuri vähän aikaa sitten 1v 7kk imetyksen jälkeen. Olin myös imettänyt viime kuukaudet vain toisesta ja kyllähän tuo täyttyi. Suihkussa lypsin niin, että pehmeni kunnolla. Aluksi 2 krt päivässä n 3 pvää ja sen jälkeen kerran ja lopulta parin päivän tauon jälkeen kerran illalla tyhjäksi, siis ihan käsin ja siihe jäi. Kesti n viikon tämä projekti.
Aluksi tämä nimenomainen tissi oli kuin vironperänvirgiinialaisen kauneusklinikan jäljiltä. Toispuoleinen silikoonitissi :D . Mutta kyllä se siitä rauhoittui, nyt ovat kuin kaksi majaa.... :LOL: Joo...siis kaksi tyhjää majaa, tarkoitin marjaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja arkangeli:
Itse lopetin imetyksen juuri vähän aikaa sitten 1v 7kk imetyksen jälkeen. Olin myös imettänyt viime kuukaudet vain toisesta ja kyllähän tuo täyttyi. Suihkussa lypsin niin, että pehmeni kunnolla. Aluksi 2 krt päivässä n 3 pvää ja sen jälkeen kerran ja lopulta parin päivän tauon jälkeen kerran illalla tyhjäksi, siis ihan käsin ja siihe jäi. Kesti n viikon tämä projekti.
Aluksi tämä nimenomainen tissi oli kuin vironperänvirgiinialaisen kauneusklinikan jäljiltä. Toispuoleinen silikoonitissi :D . Mutta kyllä se siitä rauhoittui, nyt ovat kuin kaksi majaa.
:D

Ok, kiitos :)
 

Yhteistyössä