imetys , kuukautiset, ei raskaana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö aapisen laidassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö aapisen laidassa

Vieras
vauva syntyi keväällä...täysimetän, mutta niinkuin vanhemmiltakin lapsilta kuukautiset alkoi jo 2 kk.n päästä ja tuli säännöllisesti 2 kertaa.. kierto ollu aina 26 päivää.. nyt sitten ei tullu ja menny jo yli kuukausi... raskaana en oo jos ei niillä harvoilla kerroilla joku oo rei´ittänyt kortsuja.. en ole kipeä mistään.. onko kellään muulla menny näin vai mikä tän nyt vois tehdä???

no ootteko sellaista kuullu et oon raskaana pyhästä hengestä?? se on niinku sarkastisesti sanottu toi kortsun reiítys samalla lailla.. meillä noita lapsia on ja en nyt haluais ainakaan tässä kohtaa lisää..mä mietin että voisko olla joku stressi tai sit ku tuo poika syö jo niin paljon et ne lähtis uudestaan pois vaik on jo ollutkin..

Mulla on vähän sama homma. Kohta iskee paniikki!!! Menkkojen olis pitäny alata 20-23.9, eikä vieläkään näy! Nelonen on nyt 8,5kk, enkä todellakaan haluais viidettä. Lähettäkää joku ei tarvitseva mulle omansa kiitos!

jos nyt näin on sit tarkoitettu ni kai meidän perhe kasvaa taas yhdellä... se nyt sit olis neljäs... äiteellä oli kyl huippu kun viidennen jälkeen sille tehtiin sairaalassa se ettei voi saada enää lapsia kun sydän ei meinannut kestää synnytyksiä, ja silti vielä kuudes syntyi..

Yhteistyössä