imetys ja uusi raskaus.. millo oootte raskautuneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
siis te, joilla vauav on vain rintaruokinnassa + soseet jos jo ne kerenny alottaa.. mietin ku ite tulin raskaaksi edellisen kerran vasta kun lopetin imetyksen.. imetin siis lasta miltei 1,5vuotta.. ku mietin miten toiset tulee imetyksestä huolimatta raskaaksi..

Sama täällä. Ei ole tärpännyt, vaikka kuinka olisi käytössä ovistestit, greippimehut jne. Viimeksi tulin raskaaksi vasta kun imetyksen lopetuksesta oli kulunut 2 kk. Ja nyt juuri olen taas lopettelemassa imetystä (lapsi 1v) ja jo useampi kuukausi on uutta vauvaa yritetty saada alulle.

Esikoista imetin 1v5kk. Menkat alkoi 9kk synnytyksestä, mutta olivat mitä sattuu enkä ovuloinnut. 1v3kk synnytyksestä selvä ovis ja vaavi saatiin alulle. Tätä vauvaa imetin 1v3kk ja menkat alkoi vasta imetyksen loputtua. Tästä toiseen kiertoon tärppi kävi.

Mulla alko menkat ku poika oli 8½kk. Yöllä imettämisen lopetin pojan ollessa 10kk.
Nyt ilmeisesti ollu otolliset ajat ja pari viikkoo pitäs jännätä miten käy :)

Mulla kuukautiset tulivat säännöllisesti heti synnytyksestä alkaen täysimetyksestä huolimatta. Uutta vauvaa aloin odottaa kun esikoinen oli 5kk. Esikoisen imettämistä jatkoin raskauden puoliväliin asti.

Yhteistyössä