O
Ongelma(ko)?
Vieras
Tilanne on se, että minun on käytävä opintoihin liittyvä, 10 viikon työharjoittelu, silloin kun lapsi on n. 9kk ikäinen. Isä on vauvan kanssa kotona tämän ajan. Haluan käydä harjoittelun tuolloin, koska silloin isän on mahdollista olla vauvan kanssa kotona. Jos lykkäisin harjoittelua, lapsi pitäisi laittaa päivähoitoon 10 viikon ajaksi, mitä en tahdo.
Tulinpa vaan tajunneeksi tässä yksi päivä, että mitenkäs käy imetyksen? Haluaisin ehdottomasti imettää lasta ainakin vuoden ikään, ellen pidempäänkin. Harjoittelun ajan olen kuitenkin 8h päivässä poissa. Mitenköhän töissä suhtauduttaisiin siihen, että kaivan pari kertaa päivässä rintapumpun esiin, pumppaan ja säilön maidot henkilökunnan jääkaappiin?
Kotona pitäisi kuitenkin olla pakkasessa maitoa, jota isä voi syöttää vauvalle pullosta.
Millään en haluaisi katkaista imetystä/maidon tuloa tuon harjoittelun vuoksi
Olisiko ideoita miten tuo kannattaisi toteuttaa?
Tulinpa vaan tajunneeksi tässä yksi päivä, että mitenkäs käy imetyksen? Haluaisin ehdottomasti imettää lasta ainakin vuoden ikään, ellen pidempäänkin. Harjoittelun ajan olen kuitenkin 8h päivässä poissa. Mitenköhän töissä suhtauduttaisiin siihen, että kaivan pari kertaa päivässä rintapumpun esiin, pumppaan ja säilön maidot henkilökunnan jääkaappiin?
Millään en haluaisi katkaista imetystä/maidon tuloa tuon harjoittelun vuoksi