Imetys ja sairastelu

  • Viestiketjun aloittaja näppis
  • Ensimmäinen viesti
näppis

Heips,

Täysimetän 4 kk ikäistä vauvaani. Ihmetyttää vaan tää mun jatkuva sairastelu, saldo tähän mennessä: 3krt flunssa kurkkukipuineen ja yskineen, 2 krt mahatauti, yksi antibioottikuuri märkäiseen tulehdukseen, sekä itsediagnosoitu märkärupi nenässä.

Eihän tää oo enää tottakaan?! En oo aiemmin sairastellu mitenkään erityisesti. Nyt tuntuu että koko ajan on jotain! Mietinki, että voisko tuo imetys vaikuttaa? Kuppaako rakas vauvani minusta kaiken vastustuskyvyn :LOL: ?

Kokemuksia?
 
Kyllä musta tuntuu kanssa, että olen ollut useammin kipeänä lapsen syntymän jälkeen. Poika on kanssa melkein 4kk ja lähes täysimetyksellä. Ennen en ollut ikinä flunssassa ja ei ainakaan noussut kuume. Lisäksi pyörryttää ihan älyttömästi ja helposti. Poika on aika iso, varmaan jo jotain 8kg ja itse taas 57kg 158cm, että meissä on pieni epäsuhta... :/

Että kyllä se lapsi saa mitä tarvitsee, mutta äiti kuihtuu pois :LOL:
 
Voihan vastuskyky heiketä vauvan syntymän jälkeen. Minun saldo: Keuhkokuume vauvan ollessa 2vk. Siitä toivuttua hetki terveenä, sitten jatkuva flunssakierre. joulun aikaan vk kaksi terveenä, sitten raju flunssa, kova yskä kuukauden verran. sitten silmätulehdus. Nyt viikon verran terveenä. Vauva kasvaa kovin hyvin ja maitoa piisaa silti:)
 
näppis
Onpas kiva kuulla, että muitakin löytyy!

Meilläkin poju kasvaa hyvin, täysimetyksellä mennään. Tylsäähän tämä on kun on jatkuvasti väsyksissä kun ei ole kunnossa, mutta silti en pois vaihtaisi tuota imetystä :heart:

Kiitos vastuksista ja antoisia vauvahetkiä
:flower:
 

Yhteistyössä