E
epätoivoinen
Vieras
hei! nyt tarttisin nopeasti vastauksia, mulla on murtunu nenä ja se oikastiin eilen, kipu on aivan älytön, saisin ottaa panadolia 6kpl pvässä mutta kun ei auta. imetykseni tällä hetkellä on tauolla, en uskaltanu imettää vuorokauteen kun eilen sain vahvoja särkylääkkeitä. olen pumpannut kokoajan kun tissit huutaa leipää ja vauva on saanut tuttelia. nyt mietin kun panadoli ei auta että uskaltaisinko ottaa buranan, nyt on melkein vuorokausi mennyt kun sain vahvoja särkylääkkeitä. ajattelin kuitenkin imettää ennen kun otan buranan ja sitten taas pumpata mutta olotila on helvetillinen kun ei pysty imettää ja nyt mietin onko jotain muuta lääkettä jota voi ottaa imettäessä joka auttais paremmin kun panadol. eli jos jollain olis tietoa imetyksestä ja särkylääkkeistä. nyt samalla pelkään että imetykseni kärsii, tämä on kolmas lapsi ja olen aikasemmin imettäny muita lapsi yli 10kkta, eikä aikaisemmin ole ollut tälläistä tilannetta. eli mistä saisin tietoa paremmin imetyksestä. tahtoisin pystyä imettämään myös tätä lasta yli puol vuotta. neuvoja.....??????? terveisin epätoivoinen äitykkä