miijju
minulla on voimakkaasti suihkuavat rinnat joihin olen kokeillut imetystuen neuvoja. ongelma ei ole kuitenkaan poistunut, vaikka olen yrittänyt. maitoa ei suihku vain imetyksen alussa vaan suihkuamista tapahtuu pitemmän aikaa. Vauvalla on ollut koko tämän ajan päivittäin aika pahojakin ilmavaivoja johtuen todennäköisesti suihkutisseistäni (en juo edes kahvia ja olen vältellyt muitakin ilmavaivoja aiheuttavia ruokia kuten suklaata). Nyt parin viikon ajan ongelmana on ollut pahat rintaraivarit. Niitä tulee nyt joka imetyskerralla ja juttu menee niin, että vauva imee pari minsaa, saa raivarin, alkaa uudestaan imeä ja saa raivarin.. tätä jatkuu tunteja joka päivä. Lopulta vauva on niin uupunut että nukahtaa vähän pitemmäksi aikaa.
anoppini sanoi ennen kuin vauva syntyi, että imetys on sitten ihanaa puuhaa, niin mukava rentouttava hetki molemmille. Huhhuh sanon minä. Rintani on jo todella kipeät jatkuvasta imemisestä, hermot tiukalla tuosta raivoamisesta ja olo on aika neuvoton kun en saa suihkuamista loppumaan. Tämäkö nyt on sitä "parasta ravintoa"?
anoppini sanoi ennen kuin vauva syntyi, että imetys on sitten ihanaa puuhaa, niin mukava rentouttava hetki molemmille. Huhhuh sanon minä. Rintani on jo todella kipeät jatkuvasta imemisestä, hermot tiukalla tuosta raivoamisesta ja olo on aika neuvoton kun en saa suihkuamista loppumaan. Tämäkö nyt on sitä "parasta ravintoa"?