T
tissi
Vieras
Olen ihmeissäni joidenkin tuttujeni tyylistä suhtautua imetykseeni. Tämä on jo mun kolmas tapaus ja aiemminkin olen imettänyt siihen vuoden ikään asti. Nyt on kauhea painostus joka suunnasta, että pitäisi lopetella jo (vauva puol-vuotias) jotta pääsisi viihteelle kavereiden kanssa! Haloo?!? En kai mä nyt jonkin ryyppäämisen tms takia lopeta imettämistä ennen aikojani?!? Ja kun kovin tulee kyselyjä kesärientoihin jo nyt, olen kaikkiin vastannut, etten voi sopia mitään vielä, koska en tiedä josko vielä imetän silloin, niin ei sitäkään ymmärretä. Kommenttia tulee, että no etkai sä nyt enää silloin tai puhinaa muuten vaan.
En oikein tiedä miten asiaan suhtautua. Mun oma asianihan se on, miten pitkään imetän. En käsitä tollasia kommentteja ja tuhinoita tästä. Ja kun ei edes riitä, että sanoo kerran, etten sovi mitään menoja nyt. Silti samat tyypit vonkaavat reissuun uudestaan ja uudestaan.
Miten muilla on, tuleeko teille kommenttia imetyksen kestosta?
Nii ja vielä lisäkommenttina
Onko oikeasti joku vielä niin ääliö, että kuvittelee vauvan hampaiden puhkeamisen olla syy lopettaa imetys?!?
En oikein tiedä miten asiaan suhtautua. Mun oma asianihan se on, miten pitkään imetän. En käsitä tollasia kommentteja ja tuhinoita tästä. Ja kun ei edes riitä, että sanoo kerran, etten sovi mitään menoja nyt. Silti samat tyypit vonkaavat reissuun uudestaan ja uudestaan.
Miten muilla on, tuleeko teille kommenttia imetyksen kestosta?
Nii ja vielä lisäkommenttina