H
"huoh"
Vieras
Tuntuu ettei maito heru, vaikka päällä seisoisi! Kaikkeni olen tehnyt, että en antaisi lisämaitoa jne mut nyt alkaa tulla jo epätoivo. Kuukauden jo jatkunut tämä ongelma, ei voi olla tiheän imukautta, eihän se kestä kuukautta? Maito siis heruu n. 30sek kun vauva imee ja sitten loppuu. Siis vauva imee imee ja imee mutta maidon heruminen loppuu. Toisesta rinnasta taas sen puoli minuuttia ja taas STOP, loppuu kuin seinään. Vauva kitisee kun ei tule ja sylkee rinnan pois. Tätä siis tapahtuu pitkin päivään ja yötä. Nukkuu vain lyhyitä unia kun taas tulee nälkä, koko ajan on rinnalla mutta mitään ei saa imettyä. Kun on n.1h ilman rintaa niin sen jälkeen taas heruu hetken hyvin ja taas vauva suttuu kun ei heru. Olen yrittänyt lypsää, ilman tulosta. Olen sortunut muutaman kerran lisämaitoon, jolloin vauva nukkunut 3-4h putkeen. Voiko jokin "vaihe" kestää näin kauan? Onko haitaksi antaa lisämaitoa? Vauva siis kohta 4kk ikäinen. Ja tiedoksi, että vauva saa olla rinnalla niin paljon kuin haluaa ja olen kaikkeni tehnyt, että alkaisi herumaan, syönyt, juonut, rentoutunut, ollut paljon vauvan lähellä jne.