imetyksen lopettamisesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
aiheuttaako imetyksen lopettaminen mielialamuutoksia?

Kummalla :D...vitsi. Minä ainakin olin jonkun aikaa apea, ku olin aikonut imettää pitempään kuin 7kk...noh, siitä se mieli piristyi, ku loput 5 raskauskiloa tippuivat kk sisällä lmetyksen lopettamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Kummalla :D...vitsi. Minä ainakin olin jonkun aikaa apea, ku olin aikonut imettää pitempään kuin 7kk...noh, siitä se mieli piristyi, ku loput 5 raskauskiloa tippuivat kk sisällä lmetyksen lopettamisesta.

ai jos multaki tippuis vähä kiloja. :xmas:

:). Mulla tosiaan käynyt molempien kanssa, että hermoilin hiiteen viimeisten kilojen kanssa ja tippuivat heti, ku lopetin imetyksen...

:). Mulla tosiaan käynyt molempien kanssa, että hermoilin hiiteen viimeisten kilojen kanssa ja tippuivat heti, ku lopetin imetyksen...

mulla on kans viel tollai 7kiloa. voi ku lähtis.

Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
miten olette lopettanu, kerrasta poikki vai pikku hiljaa? Olen miettiny että lopettaisi niin jos yötki paranis.

Meillä imetys loppui pikkuhiljaa. Päiväimetykset jäi ekana pois yks kerrallaan. Viimeisin tirsatissi jäi, ku 3. päiväunet jäivät pois. Yösyönti jäi 7kk ja siinä loppui viimeinenkin imetys. Yritin rintaa tarjota aamulla ja päivisin, mutta ei poika ei vain halunnut...helppoahan tuo lopetus toki käytännössä oli varmasti molemmille.

Aiheutti... ja pelkästään positiivisia. Meiän tyllerö varsinainen tissityttö ja jo rupes äitikin voimaan/jaksamaan paremmin, kun loppu se utareilla hengaaminen. Apea en ollut yhtään, tyttö jo kuitenkin 9kk, että olin kyllä jo todella valmis luopumaan niistä hetkistä.

Asteittain meilläkin, päivätissit tais jäädä jo 7kk ikäisenä pois ja sitten 9kk tosiaan ilta- ja yötissi. Mies tässä kohtaa SUURENA apuna, kun hoisi nukutukset ja yöheräämiset, jotta tyttö helpommin unohtaisi tissin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
No totta tosiaan aiheuttaa. Ja viiskymmentä muuta ihmeellistä oiretta. |O

no en tie mut mun olo on ollut apea, vatta sekasin, tai sellanen äklö olo koko ajan, levoton, äreä.. ym. vauva on nyt 9kk ja viikon on ollu ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
No totta tosiaan aiheuttaa. Ja viiskymmentä muuta ihmeellistä oiretta. |O

no en tie mut mun olo on ollut apea, vatta sekasin, tai sellanen äklö olo koko ajan, levoton, äreä.. ym. vauva on nyt 9kk ja viikon on ollu ilman.

Just noin. Kyllä se ohi menee, ei kestä enää kauan. :)

Yhteistyössä