imetyksen jälkeinen maidontulo

heippa vaan kaikki!!
mieltäni askarruttaa se, että kauanko rinnoista tulee maitoa kun imetys on lopetettu? itse lopetin n. kuukausi sitten imetyksen, ja edelleen rintaa puristamalla tulee maitoa. lopetin imetyksen pikkuhiljaa, aina yksi syöttökerta/ n. 2 viikossa pois, ja mitään pingottumista, yms. ei oikeastaan esiintynyt.
asia vaivaa vähän senkin takia, että olisi kiva jos seksin aikana uskaltaisi antaa miehen " imeä" rintoja, mutta itseäni ällöttää ajatus, että sieltä tulisikin maitoa!!!!! :eek: eli siis kokemuksia, kauan menee että maidontulo loppuu?
kiitos kaunis etukäteen!!! :flower:
 
piipii
Esikoista kun imetin vain 6kk (itse lopetti....), niin rinnat jäivät ihan tasan tarkkaan samankokoisiksi, kuin viimeisellä imetyskuukaudella.
Pikkukakkosta imetän vieläkin 2krt/päivä (15kk), koko on ollut koko ajan sama. Katsotaan muuttuuko sitten joskus kun imetys loppuu.... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 13:57 tättärää kirjoitti:
heippa vaan kaikki!!
mieltäni askarruttaa se, että kauanko rinnoista tulee maitoa kun imetys on lopetettu? itse lopetin n. kuukausi sitten imetyksen, ja edelleen rintaa puristamalla tulee maitoa. lopetin imetyksen pikkuhiljaa, aina yksi syöttökerta/ n. 2 viikossa pois, ja mitään pingottumista, yms. ei oikeastaan esiintynyt.
asia vaivaa vähän senkin takia, että olisi kiva jos seksin aikana uskaltaisi antaa miehen " imeä" rintoja, mutta itseäni ällöttää ajatus, että sieltä tulisikin maitoa!!!!! :eek: eli siis kokemuksia, kauan menee että maidontulo loppuu?
kiitos kaunis etukäteen!!! :flower:
Usein tulee tippoja puristamalla vielä 6kk-1v imetyksen loputtua :flower:
 
Meillä imetys loppui kun tyttö oli 3kk. Maitoa ei tullut enää yhtä runsaasti kuin tavallisesti, niin tytölle ei enää kelvannut rinta;) Minulla maitoa tuli alkuun enemmän ja pikkuhiljaa vähemmän, mutta kaiken kaikkiaan puristamalla tuli maitoa vielä muutaman kuukauden jälkeen. Sitten loppui :) Ja rinnat oli "normaalit" noin kuukauden päästä imetyksen loppumisesta. Mutta kyllähän nahka sen verran venyi imetyksen aikana ja kun rasvakudoskin hävisi painon lakun myötä, niin ei juuri jäänyt mitään jäljelle :'( Mutta näinhän se yleensä menee... Joten jos et ole vielä entisissä mitoissa ja tiedät vielä laihtuvcasi tms, niin rintsikoita on turha mennä ostelee... Itse ostin sillon noin pari kuukautta imetyksen loppumisesta, ja ei mennyt kun noin reilu kk, niin olivat jo isot!! Rinnathan on oikeastaan pelkkää rasvakudosta. Harmi :headwall:
 

Yhteistyössä