imettämisestä, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linda-maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 193 kk imettänyt:
Tuo on totta, että ei siinä kovin kauaa jaksa imettää, josaina joutuu vauvan kanssa istumaan makkarissa, veskissä, nurkkapöydäss jne, kun muut aikuiset juttelevat ja pitävät hauskaa...

Minä jaksan, minulle se vauva on tärkeämpi kuin hauskanpito.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja viima:
Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.

Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille :)) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.

Kyllä minäkin tiedän että joillakin on mielessä liikkunut ihan jotain muuta kuin vauvan imetys kun olen tissin kaivanut esille, mutta sehän on kiva että saavat sitten jotain muuta tyydytystä siitä jos ei vauvan imetys hellyytä :D

No jos tuon vielä tietää, niin aika idioottia mennä vaikkapa kaverin miehen ETEEN imettämään

Kyllä minäkin tiedän että joillakin on mielessä liikkunut ihan jotain muuta kuin vauvan imetys kun olen tissin kaivanut esille, mutta sehän on kiva että saavat sitten jotain muuta tyydytystä siitä jos ei vauvan imetys hellyytä :D

Niin, että susta on kiva, että vaikka sun kaverin mies saa seksuaalista tyydytystä sun rintojen katsomisesta. Sähän hyvä kaveri oot...

Alkuperäinen kirjoittaja aika kummallista:
Alkuperäinen kirjoittaja 193 kk imettänyt:
Tuo on totta, että ei siinä kovin kauaa jaksa imettää, josaina joutuu vauvan kanssa istumaan makkarissa, veskissä, nurkkapöydäss jne, kun muut aikuiset juttelevat ja pitävät hauskaa...

Minä jaksan, minulle se vauva on tärkeämpi kuin hauskanpito.

Mutta ei kuitenkaan niin tärkeä, että imettäisit vauvaa julkisella paikalla, vaan pidät mielummin nälässä?

Alkuperäinen kirjoittaja jooh:

Niin, että susta on kiva, että vaikka sun kaverin mies saa seksuaalista tyydytystä sun rintojen katsomisesta. Sähän hyvä kaveri oot...

No mä en kyllä tollasten pervojen edessä imettäis niin, että mitään näkyy!

Ihan vapaasti vaan, eiköhän ne kaverit kerro jos minun tissit alkaa heitä ahdistaa :D Kyllä minunkin mies saa ihan vapaasti saada kiksejä kavereitten rinnoista jos siltä tuntuu.

Eiköhän vika ole sitten siinä miehessä, joka katsoo jorma jöpöttäen toisen imetystä.

Meille ei kantsi tulla imettämään mun miehen naaman eteen. Sen mielestä kun ihmisillä pitää olla käytöstapoja :) Ja oon samaa mieltä, ei voi tulla toisen kotiin ja kaivaa rintaa esiin olkkarissa muiden vieraiden tai kotiväen läsnäollessa ellei kotiväki ole erikseen sanonut, että niin voi tehdä.

Kohteliasta on kysyä missä voin imettää ja tehdä sen mukaan.

Mä en kyllä edes kävisi kylässä sellaisessa paikassa, missä en saisi ruokkia vauvaani, enkä tosiaankaan halua sitä mennä mihinkään vessaan tekemään. Mun mielestä imettäminen on keino ruokkia vauvaa, ei mitään seksuaalista provokaatiota. Jos joku siitä kiusaantuu, niin luulisi saavan suunsa auki ja voivan katsella muualle. Ja imettäähän voi niinkin, ettei ihan koko tissiä reväytä pöydälle näkyville, mun imettäessä ei ainakaan näkynyt kuin pieni kaistale ihoa. Eikä kukaan mies koskaan mitenkään silmät tapillaan odottanut, että olisi saanut nähdä vilauksen nänniä.

Mä kyllä olen valmis myöntämään, että miehille rinnat on aina jollain lailla seksuaaliset, mutta se totta tosiaan on musta outoa, jos miehet saa siitä seksuaalista tyydytystä tai joutuu jotenkin istumaan jalat ristissä sen takia, että vauva saa ruokaa.

En kyllä pyytäisi toista kertaa kylään vauvaperhettä, jossa emäntä kaivaisi tissin kesken jutustelun olkkarissa eteen (ilman harsoa esim.) . Eikö toisia ihmisiä voi vähän kunnioittaa... onneksi kaveripiirissä on sivistyneitä ihmisiä, jotka kysyy että sopiiko mennä vaikka makkariin imettämään

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Eiköhän vika ole sitten siinä miehessä, joka katsoo jorma jöpöttäen toisen imetystä.

Jaa, että jos menee toisen kotiin ja imettää olkkarissa ilman lupaa niin vika on kotonaan olevassa miehessä. Mielenkiintoisen itsekäs ajattelutapa.

HAH! Tuollaiset pervot saa kiksejä vaikka katsoo naisen rintoja ja persettä vaatteiden kanssa. Meinaatko sä pukeutua kaapuun, että kaveris mies ei himoitse sua, kun olet laittautunut?

Alkuperäinen kirjoittaja meillä makkarissa kiitos:
Meille ei kantsi tulla imettämään mun miehen naaman eteen. Sen mielestä kun ihmisillä pitää olla käytöstapoja :) Ja oon samaa mieltä, ei voi tulla toisen kotiin ja kaivaa rintaa esiin olkkarissa muiden vieraiden tai kotiväen läsnäollessa ellei kotiväki ole erikseen sanonut, että niin voi tehdä.

Onko sinulla lapsia?
Ihan utelias vaan olen...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
En kyllä pyytäisi toista kertaa kylään vauvaperhettä, jossa emäntä kaivaisi tissin kesken jutustelun olkkarissa eteen (ilman harsoa esim.) . Eikö toisia ihmisiä voi vähän kunnioittaa... onneksi kaveripiirissä on sivistyneitä ihmisiä, jotka kysyy että sopiiko mennä vaikka makkariin imettämään

Meillä sama. Ja minä kyllä huomauttaisin, että tuolla on makkari, siellä voi imettää.

Alkuperäinen kirjoittaja viima:
Aika naivia on ajatella, etteivät miehet sitä rintaa seksuaalisesti ajattele, jos sillä lasta imetetään. Rinta se on edelleen se rinta vaikka siinä roikkuukin lapsi.

Ei se vauva miehiä immuuniksi tee rinnoille :)) Ainakin näin on ihan normaalit miehet minulle kertoneet. Mulla aika paljon on noita miehiä kavereina joten oletan, että olen ihan rehellisiä vastauksia saanut. Ainakin yleensä totta puhuvat.

Ei ne sun "normaalit miehet" ole sitten normaaleja jos niin ajattelee. Pervoja. Tai sä olet pervo kun luulet kun että miehet ajattelisi imetyksestä noin!

Mä imetän missä vaan enkä ole huomannut miesten olevan yhtään kiinnostuneita mun tisseistä silloin, siinä tilanteessa. Ei vieraat eikä tutut. Edes oma mies, vaikka muuten mun tisseistä tykkää ja osoittaa sen.

Eikä mun kaverit ole mustasukkaisia vaikka imetän niiden miesten lähellä, hui. Kun ei niiden miehet imetystä seuraa vaan on normaalisti, niin ei mun kavereiden tarvitse tehdä typeriä ja vainoharhaisia oletuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:

Jaa, että jos menee toisen kotiin ja imettää olkkarissa ilman lupaa niin vika on kotonaan olevassa miehessä. Mielenkiintoisen itsekäs ajattelutapa.

...pointti olis varmaankin tuo "jorma jöpöttäen"

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:

Jos se kotonaan oleva mies on Jorma Jöpönen, niin kyllä; vika on miehessä. Ei yksikään normaalijärkinen mies saa kiksejä tai traumoja siitä, että kylässä oleva nainen ruokkii lapsensa.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä makkarissa kiitos:

Mikä kumma siinä on, että ihmiset eivät viitsi edes kysyä vaan lätkäistään se tissi siihen kahvipöytään ihan suoraan? |O

Itse olen usein imettänyt yhden kaverini luona kyläillessä, vaikka tämän mies olisi ollut kotona. Ihan olohuoneen sohvalla imetin. Luvan kysyin, ja sen sain. Imetyspaitaa käytin, ja harsoa suojana, niin ettei tissi edes vilahtanut missään vaiheessa. Kaivan siis lähes pelkän nännin esiin, muualla ympärillä kangasta, ja vielä harso näköesteenä. Olen imettänyt samalla tavalla jopa täydessä kahvilassa ja puiston penkillä. Minusta siinä ei ole mitään pahaa tai "pervoa", luonnollinen asia.Tissi paljaana en kehtaisi imettää kuin omassa rauhassa.

Hakisin ehdottomasti hiljaisemman paikan imetykselle. En pidä siitä, että olen kyylättävänä. Imetys on kuitenkin ihan vauvan ja äidin välinen asia. Ei siinä ainakaan toiset ukot tarvi olla. Naisten seurassa ok.

Peesi.

Yhteistyössä