ap
Itse asiassa oli. Olin rintatulehdusten takia jatkuvasti antibioottikuurilla, maitoa tuli suihkuamalla ja poika ei missään vaiheessa imetystä oppinut syömään rintaa oikeaoppisesti. En vain raaskinut häntä huudattaa kun huomasin, että vastikkeen syönnin jälkeen on tyytyväinen.Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Korjaan, mun lapset ovat kasvaneet kaikki +1- +2-käyrillä. Ja vatsavaivojen syy meillä oli yhden lapsen kohdalla minun maito ja siirryimme korvikkeeseen. En ymmärrä miksi se on joillekin äideille vaikea kokeilla edes vastiketta, jos lapsi voisi sillä paremmin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap tässä kirjoituksessa taitaakin olla sitten ihan eri henkilö kuin ööh, joka aloitti tämän keskustelun liian pienistä vauvoista, äideistä jotka huudattavat lapsiaan jne...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei. Ap on imettänyt ja ap on antanut korviketta. Ap ei mitenkään mollaa täysimetettyjä tai osittaisimetettyjä. Ap:n omat lapset ovat kaikki kasvaneet omilla käyrillään imetyksestä tai korvikkeesta huolimatta. Mutta jos minulle olisi sanottu, että anna lisäruokaa, vauva ei kasva, niin olisin sitä antanut, enkä olisi hammasta purren jatkanut imetystä.
en vaan usko että se on ollut sinun maito noin niinkuin yleisesti mikä mahavaivaa teki.. vaan joku ruoka-aine sitä kautta.
Minun lapsillani taas se oli juurikin se lehmänmaito joka oman maitoni kautta niitä vaivoja teki,kun herkkämahaisia olivat pienenä ja isompi edelleenkin. siitähän se riemu olis ratkennut kun olisin heille käynyt syöttämään lehmänmaitopohjaista korviketta..