Imetin kahvipöydässä, olinko törkeä?

hienotunteisuutta
no oisithan kyllä voinut mennä johonkin syrjempäänkin imettämään, itse en kyllä vieraana kenenkään kahvipöydässä tissiä alkaisi esiin kaivelemaan, saati, että emäntänä alkaisin vieraiden läsnäollessa imettämään.

Jenis
Meillä mammatapaamisissa on kaikilla tissit kehissä kahvipöydässä, kun taas esim. kavereiden miesten läsnäollessa en imettäisi kahvitellessa. Eli riippuu tilanteesta.

anna
siis minkä ihmeen takia siinä piti imettää. mä en ainakaan kehtais sanoa jos kysyttäis että haittaako niin en sanois että haittaa (joo omaa syytä) mutta en kyllä tajua miksei voi mennä jonnekkin muualle imettämään ku kahvipöydässä vieraiden ollessa paikalla.

vieras
mä sit varmaan törkeä olenkin kun ei ole tullut edes mieleen et siin ois jotai sopimatonta. syöhän siinä herranen aika toisetkin. :eek:
joo en kyllä sitä tissiä sihen pöydäle levytä ja rippuuen ketä siinä on tietenkin.jos vieraampia niin varustaudun imetysliivein+paidoin+harson.kotiväen kanssa voin viskata vaikka koko paidan hiiteen jos niikseen tulee.

Yök
Kyllä teit väärin.

Sitä voi mennä vaikka makuuhuoneen puolelle imettämään ja antaa vieraiden silläaikaa kahvitella.
Tietenkin ennen makuhuoneeseen menoa kaadetaan vieraiden kupit täyteen ja katotaan, että tarjoomusta on pöydässä tarpeeksi.

Ei läväytetä tissiä pullalautasen viereen, että hyvää ruokahalua vaan.

mmmm
Itse menin aina eri huoneeseen imettämään jos oli vieraita. Syystä että tarvitsin omaa rauhaa ja minusta oli miellyttävämpää imettää esim. sohvalla kuin kahvipöydässä, jossa ei saa kunnon imetysasentoa. Hyvän kaverin, äidin ym. seurassa saatoin imettää samassakin huoneessa.

iitu
Ihan oikein teit. Turha tehdä imetyksestä jotain suurta numeroa! Pikkujuttu se on ja pikkujuttuna se pysyy. Asiatonta laittaa toiset vastuuseen omista tekemisistä kyselemällä lupia tms. Kyllä äiti tietää parhaiten miten toimia oman lapsensa ruokkimiseksi :) Ja huomaamattomasti se sujuu kun ei itse tee siitä mitään show'ta.

jups
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
imettää saa kahvipöydässä, ei oo törkeetä. jotka muuta väittää, ovat pullonpyörittäjiä
höpö höpö..itse täysimettänyt kaikki kolme lastani ja pidän kyllä tärkeänä muiden huomioonottamista, en paheksu julkisesti imettäviä, mutta kahvipöydässä kuitekin ollaan niin lähekkäin, että ei varmasti tunnu mukavalta vieraista, kun ei oikein tiedä mihin katseensa kohdistaa..ettei vain vahingossakaan katso toisen rintoja.

Yhteistyössä