sä säikäytit ainakin ne miespuoliset uudet ystäväsi.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Sillä tavalla olivat vieraita, että tapasin ensimmäistä kertaa. En suoranaisesti edes kysynyt lupaa.
Ihan siksi että halusin olla mukana seurustelemassa enkä missään takahuoneessa yksinäni. Mikä siinä imettämisessä niin kauheaa on, sehän on luonnollista?Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis minkä ihmeen takia siinä piti imettää. mä en ainakaan kehtais sanoa jos kysyttäis että haittaako niin en sanois että haittaa (joo omaa syytä) mutta en kyllä tajua miksei voi mennä jonnekkin muualle imettämään ku kahvipöydässä vieraiden ollessa paikalla.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Siinä ja siinä. Riippuu pöytäseurueesta ja siitä, kaivoitko hinkit tiskille asti. Itse menen kauemmas, ettei kukaan vaivaudu.
niin samaan aikaan mutta MUUALLA.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Eip tuossa mitään väärää. Onhan vauvallakin oikeus nauttia välipalat samaan aikaan.
Nimim. ravintolassakin tissittänyt
No en mä koiraanikaan tuo siihen samaan pöytään syömään ku toisetkin syö. Ja ne toiset ei syöny tissistä. Ei se ihan sama asia ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä sit varmaan törkeä olenkin kun ei ole tullut edes mieleen et siin ois jotai sopimatonta. syöhän siinä herranen aika toisetkin.
joo en kyllä sitä tissiä sihen pöydäle levytä ja rippuuen ketä siinä on tietenkin.jos vieraampia niin varustaudun imetysliivein+paidoin+harson.kotiväen kanssa voin viskata vaikka koko paidan hiiteen jos niikseen tulee.
lässynlässyn sun täysimetyksesAlkuperäinen kirjoittaja jups:höpö höpö..itse täysimettänyt kaikki kolme lastani ja pidän kyllä tärkeänä muiden huomioonottamista, en paheksu julkisesti imettäviä, mutta kahvipöydässä kuitekin ollaan niin lähekkäin, että ei varmasti tunnu mukavalta vieraista, kun ei oikein tiedä mihin katseensa kohdistaa..ettei vain vahingossakaan katso toisen rintoja.Alkuperäinen kirjoittaja nn:imettää saa kahvipöydässä, ei oo törkeetä. jotka muuta väittää, ovat pullonpyörittäjiä
Hih, ei ollut imetyspiiri Olivat nuoria ja lapsettomia naisimmeisiä. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jeps:Täh? Minä en tapaisi toista kertaa, jos joku tuntematon tekisi noin :O Ellei ollut joku imetyspiiri.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Sillä tavalla olivat vieraita, että tapasin ensimmäistä kertaa. En suoranaisesti edes kysynyt lupaa.
joillekin se tilanne voi kuitenkin olla kiusallinen oli miten luonnollista tahansaAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihan siksi että halusin olla mukana seurustelemassa enkä missään takahuoneessa yksinäni. Mikä siinä imettämisessä niin kauheaa on, sehän on luonnollista?Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis minkä ihmeen takia siinä piti imettää. mä en ainakaan kehtais sanoa jos kysyttäis että haittaako niin en sanois että haittaa (joo omaa syytä) mutta en kyllä tajua miksei voi mennä jonnekkin muualle imettämään ku kahvipöydässä vieraiden ollessa paikalla.
Kyse ei ole seksistä. Ei kai sitä yleensä muitakaan ruumiinosia pöydässä esitellä. Se on huonotapaistaAlkuperäinen kirjoittaja justinde:Musta vauvalla on oikeus syödä pöydässä. Rinnat on imettämistä varten, me ihmiset olemme tehneet rinnoista seksistiset. Joskus olen miettinyt että söisitkö itse vessassa? Monesti tuntuu että vaaditaan menemään tyyliin wc tiloihin imettää ettei kukaan näe, vaik on maailman luonnollisin asia.
Koiraa?!!! Eikai vauva ole sama kuin koira :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en mä koiraanikaan tuo siihen samaan pöytään syömään ku toisetkin syö. Ja ne toiset ei syöny tissistä. Ei se ihan sama asia ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä sit varmaan törkeä olenkin kun ei ole tullut edes mieleen et siin ois jotai sopimatonta. syöhän siinä herranen aika toisetkin.
joo en kyllä sitä tissiä sihen pöydäle levytä ja rippuuen ketä siinä on tietenkin.jos vieraampia niin varustaudun imetysliivein+paidoin+harson.kotiväen kanssa voin viskata vaikka koko paidan hiiteen jos niikseen tulee.
lässynlässyn vain itsellesi, toisilla vain sattuu olemaan käytöstavat, en mä vieraiden aikana piereskelekkään, vaikka sekin luonnollinen asia on.Alkuperäinen kirjoittaja ?:lässynlässyn sun täysimetyksesAlkuperäinen kirjoittaja jups:höpö höpö..itse täysimettänyt kaikki kolme lastani ja pidän kyllä tärkeänä muiden huomioonottamista, en paheksu julkisesti imettäviä, mutta kahvipöydässä kuitekin ollaan niin lähekkäin, että ei varmasti tunnu mukavalta vieraista, kun ei oikein tiedä mihin katseensa kohdistaa..ettei vain vahingossakaan katso toisen rintoja.Alkuperäinen kirjoittaja nn:imettää saa kahvipöydässä, ei oo törkeetä. jotka muuta väittää, ovat pullonpyörittäjiä
missäs sä käsiäs pidät? onhan nekin ruumiinosia...jasuu, hyy hitto mikä näky, sitä nyt kahvipöydässä näyttelemään...Alkuperäinen kirjoittaja BR:Kyse ei ole seksistä. Ei kai sitä yleensä muitakaan ruumiinosia pöydässä esitellä. Se on huonotapaistaAlkuperäinen kirjoittaja justinde:Musta vauvalla on oikeus syödä pöydässä. Rinnat on imettämistä varten, me ihmiset olemme tehneet rinnoista seksistiset. Joskus olen miettinyt että söisitkö itse vessassa? Monesti tuntuu että vaaditaan menemään tyyliin wc tiloihin imettää ettei kukaan näe, vaik on maailman luonnollisin asia.
itse äitinä ja imettäneenä koen silti erittäin vaivaantunutta oloa kun joku kaivaa ryntäät esille mun vieressä ja alkaa imettämään. varsinkin kun en edes henkilöä kunnolla tunne. voit olla varma että vieraat lähtiessään vaihtoivat sanoja että no olihan emäntä.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihan siksi että halusin olla mukana seurustelemassa enkä missään takahuoneessa yksinäni. Mikä siinä imettämisessä niin kauheaa on, sehän on luonnollista?Alkuperäinen kirjoittaja anna:siis minkä ihmeen takia siinä piti imettää. mä en ainakaan kehtais sanoa jos kysyttäis että haittaako niin en sanois että haittaa (joo omaa syytä) mutta en kyllä tajua miksei voi mennä jonnekkin muualle imettämään ku kahvipöydässä vieraiden ollessa paikalla.
Mitä muuta saa omassa kotona tehdä ruoka / kahvipöydässä, mikä ei ole soveliasta vieraisilla?Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:Omassa kotona ja ehkä kahvilassa tuttujen ihmisten kanssa voi imettää. Toisten kotona on kohteliasta kysyä tai käydä sivummalla imettämässä.
Joo mut ei tissinkään imeminen ihan sama ole kun kaffikupista juominen.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Koiraa?!!! Eikai vauva ole sama kuin koira :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en mä koiraanikaan tuo siihen samaan pöytään syömään ku toisetkin syö. Ja ne toiset ei syöny tissistä. Ei se ihan sama asia ole.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä sit varmaan törkeä olenkin kun ei ole tullut edes mieleen et siin ois jotai sopimatonta. syöhän siinä herranen aika toisetkin.
Ihan omassa kotonani olin että enköhän siellä saa itse päättää mitä teen ja missä.Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:Omassa kotona ja ehkä kahvilassa tuttujen ihmisten kanssa voi imettää. Toisten kotona on kohteliasta kysyä tai käydä sivummalla imettämässä.
imetys ei ole kuule huonoa käytöstä!Alkuperäinen kirjoittaja jups:lässynlässyn vain itsellesi, toisilla vain sattuu olemaan käytöstavat, en mä vieraiden aikana piereskelekkään, vaikka sekin luonnollinen asia on.Alkuperäinen kirjoittaja ?:lässynlässyn sun täysimetyksesAlkuperäinen kirjoittaja jups:höpö höpö..itse täysimettänyt kaikki kolme lastani ja pidän kyllä tärkeänä muiden huomioonottamista, en paheksu julkisesti imettäviä, mutta kahvipöydässä kuitekin ollaan niin lähekkäin, että ei varmasti tunnu mukavalta vieraista, kun ei oikein tiedä mihin katseensa kohdistaa..ettei vain vahingossakaan katso toisen rintoja.Alkuperäinen kirjoittaja nn:imettää saa kahvipöydässä, ei oo törkeetä. jotka muuta väittää, ovat pullonpyörittäjiä
Miksi muualla? Samalla paasataan siitä että ruokailukin on sosiaalinen ja tärkeä tapahtuma. Miksi vauva ei saisi syödä samalla kun muut kahvittelee? Eihän sitä tissiä tarvitse näkyä. Onko se syöminen joku ongelma vai se että vauva on hieman makuulla ja ajattelet sen syömisen?Alkuperäinen kirjoittaja nea:niin samaan aikaan mutta MUUALLA.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Eip tuossa mitään väärää. Onhan vauvallakin oikeus nauttia välipalat samaan aikaan.
Nimim. ravintolassakin tissittänyt
Mitä sä sitten täällä kyselet?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Ihan omassa kotonani olin että enköhän siellä saa itse päättää mitä teen ja missä.Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:Omassa kotona ja ehkä kahvilassa tuttujen ihmisten kanssa voi imettää. Toisten kotona on kohteliasta kysyä tai käydä sivummalla imettämässä.