Imetin kahvipöydässä, olinko törkeä?

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
siis minkä ihmeen takia siinä piti imettää. mä en ainakaan kehtais sanoa jos kysyttäis että haittaako niin en sanois että haittaa (joo omaa syytä) mutta en kyllä tajua miksei voi mennä jonnekkin muualle imettämään ku kahvipöydässä vieraiden ollessa paikalla.
Ihan siksi että halusin olla mukana seurustelemassa enkä missään takahuoneessa yksinäni. Mikä siinä imettämisessä niin kauheaa on, sehän on luonnollista?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä sit varmaan törkeä olenkin kun ei ole tullut edes mieleen et siin ois jotai sopimatonta. syöhän siinä herranen aika toisetkin. :eek:
joo en kyllä sitä tissiä sihen pöydäle levytä ja rippuuen ketä siinä on tietenkin.jos vieraampia niin varustaudun imetysliivein+paidoin+harson.kotiväen kanssa voin viskata vaikka koko paidan hiiteen jos niikseen tulee.
No en mä koiraanikaan tuo siihen samaan pöytään syömään ku toisetkin syö. Ja ne toiset ei syöny tissistä. Ei se ihan sama asia ole.

?
Alkuperäinen kirjoittaja jups:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
imettää saa kahvipöydässä, ei oo törkeetä. jotka muuta väittää, ovat pullonpyörittäjiä
höpö höpö..itse täysimettänyt kaikki kolme lastani ja pidän kyllä tärkeänä muiden huomioonottamista, en paheksu julkisesti imettäviä, mutta kahvipöydässä kuitekin ollaan niin lähekkäin, että ei varmasti tunnu mukavalta vieraista, kun ei oikein tiedä mihin katseensa kohdistaa..ettei vain vahingossakaan katso toisen rintoja.
lässynlässyn sun täysimetykses

Musta vauvalla on oikeus syödä pöydässä. Rinnat on imettämistä varten, me ihmiset olemme tehneet rinnoista seksistiset. Joskus olen miettinyt että söisitkö itse vessassa? Monesti tuntuu että vaaditaan menemään tyyliin wc tiloihin imettää ettei kukaan näe, vaik on maailman luonnollisin asia.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
siis minkä ihmeen takia siinä piti imettää. mä en ainakaan kehtais sanoa jos kysyttäis että haittaako niin en sanois että haittaa (joo omaa syytä) mutta en kyllä tajua miksei voi mennä jonnekkin muualle imettämään ku kahvipöydässä vieraiden ollessa paikalla.
Ihan siksi että halusin olla mukana seurustelemassa enkä missään takahuoneessa yksinäni. Mikä siinä imettämisessä niin kauheaa on, sehän on luonnollista?
joillekin se tilanne voi kuitenkin olla kiusallinen oli miten luonnollista tahansa :)

BR
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
Musta vauvalla on oikeus syödä pöydässä. Rinnat on imettämistä varten, me ihmiset olemme tehneet rinnoista seksistiset. Joskus olen miettinyt että söisitkö itse vessassa? Monesti tuntuu että vaaditaan menemään tyyliin wc tiloihin imettää ettei kukaan näe, vaik on maailman luonnollisin asia.
Kyse ei ole seksistä. Ei kai sitä yleensä muitakaan ruumiinosia pöydässä esitellä. Se on huonotapaista

mä sit varmaan törkeä olenkin kun ei ole tullut edes mieleen et siin ois jotai sopimatonta. syöhän siinä herranen aika toisetkin. :eek:
joo en kyllä sitä tissiä sihen pöydäle levytä ja rippuuen ketä siinä on tietenkin.jos vieraampia niin varustaudun imetysliivein+paidoin+harson.kotiväen kanssa voin viskata vaikka koko paidan hiiteen jos niikseen tulee.
No en mä koiraanikaan tuo siihen samaan pöytään syömään ku toisetkin syö. Ja ne toiset ei syöny tissistä. Ei se ihan sama asia ole.
Koiraa?!!! Eikai vauva ole sama kuin koira :headwall:

jups
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
imettää saa kahvipöydässä, ei oo törkeetä. jotka muuta väittää, ovat pullonpyörittäjiä
höpö höpö..itse täysimettänyt kaikki kolme lastani ja pidän kyllä tärkeänä muiden huomioonottamista, en paheksu julkisesti imettäviä, mutta kahvipöydässä kuitekin ollaan niin lähekkäin, että ei varmasti tunnu mukavalta vieraista, kun ei oikein tiedä mihin katseensa kohdistaa..ettei vain vahingossakaan katso toisen rintoja.
lässynlässyn vain itsellesi, toisilla vain sattuu olemaan käytöstavat, en mä vieraiden aikana piereskelekkään, vaikka sekin luonnollinen asia on.

..
Alkuperäinen kirjoittaja BR:
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
Kyse ei ole seksistä. Ei kai sitä yleensä muitakaan ruumiinosia pöydässä esitellä. Se on huonotapaista
missäs sä käsiäs pidät? onhan nekin ruumiinosia...jasuu, hyy hitto mikä näky, sitä nyt kahvipöydässä näyttelemään...

anna
itse äitinä ja imettäneenä koen silti erittäin vaivaantunutta oloa kun joku kaivaa ryntäät esille mun vieressä ja alkaa imettämään. varsinkin kun en edes henkilöä kunnolla tunne. voit olla varma että vieraat lähtiessään vaihtoivat sanoja että no olihan emäntä.

Moe
Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:
Omassa kotona ja ehkä kahvilassa tuttujen ihmisten kanssa voi imettää. Toisten kotona on kohteliasta kysyä tai käydä sivummalla imettämässä.
Mitä muuta saa omassa kotona tehdä ruoka / kahvipöydässä, mikä ei ole soveliasta vieraisilla?

vieras
Koiraa?!!! Eikai vauva ole sama kuin koira :headwall:
Joo mut ei tissinkään imeminen ihan sama ole kun kaffikupista juominen.

..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
lässynlässyn vain itsellesi, toisilla vain sattuu olemaan käytöstavat, en mä vieraiden aikana piereskelekkään, vaikka sekin luonnollinen asia on.
imetys ei ole kuule huonoa käytöstä!

Alkuperäinen kirjoittaja nea:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Eip tuossa mitään väärää. Onhan vauvallakin oikeus nauttia välipalat samaan aikaan.
Nimim. ravintolassakin tissittänyt
niin samaan aikaan mutta MUUALLA.
Miksi muualla? Samalla paasataan siitä että ruokailukin on sosiaalinen ja tärkeä tapahtuma. Miksi vauva ei saisi syödä samalla kun muut kahvittelee? Eihän sitä tissiä tarvitse näkyä. Onko se syöminen joku ongelma vai se että vauva on hieman makuulla ja ajattelet sen syömisen?

viiraska
Ja olen tosi vihainen aina kun törmään tuohon että vauvan pitäisi syödä vessassa. HYI, epähygieenistä. Mutta muuten vaan voi mennä sivummalle, jos tuntuu että tilanne ei ole sopiva.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:
Omassa kotona ja ehkä kahvilassa tuttujen ihmisten kanssa voi imettää. Toisten kotona on kohteliasta kysyä tai käydä sivummalla imettämässä.
Ihan omassa kotonani olin että enköhän siellä saa itse päättää mitä teen ja missä.
Mitä sä sitten täällä kyselet?

Yhteistyössä