Imetän 1-vuotiasta (täyttää torstaina). Onks teiän mielestä liian vanha imetettävä?

Itse imetin esikoistani 1v2kk ja nyt toinen lapsi ton 1v2kk ja imetän edelleen, tosin vain iltaisin! Jatka ihmeessä imetystä. Meillä ekan kanssa imetyksen lopetus oli ihan kuin yhteinen päätös, lapsi ei enää huolinut rintaa ja mulla oli myös sellainen olo, että kohta riittää. Nyt toisen kanssa ollaan oltu 3 aamua ilman rintaa, mutta iltaimetystä aion vielä jatkaa ainakin hetken aikaa! :heart:
 
vieras
itse imetin esikkoa 1,9v ja sit huomasin olevani raskaana ,taukoa 8 kk ja nyt toka täyttää 1v ja aion jatkaa ,valvotaan ,mutta se on mielestäni tyttöni oikeus ja sopii meille.hassua nyt esikko yrittää hyökkäillä tisseille jos ilman paittaa on ,hehee ,no hänet ohjaan kyllä lasista juomaan kun ikää jo3 ,hauskoja tankauksia teille,jatka ihmessä
 
No
ei oo, mut mä oonkin puolueellinen kun itsekin imetän vielä(?) ja taapero 1v7kk.
Mut yleisesti imetyksestä ei kannata kertoa, saattaa tulla "kakkaa niskaan" tai ainakin tämä on mun kokemus
 

Yhteistyössä