Iltiksen uutinen,järkyttävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi helvetti!!!
Luojan kiitos tuolla vankilassa on myös ihmisiä, jotka ovat samaa mieltä ja tuon ukon elämästä tulee muurien sisällä täyttä helvettiä!!!
Ystävä on kertonut millasta tommosilla sioilla on vankilassa, ei käy yhtään sääliksi!
Munat kirveellä juuresta poikki ja puuhun kiinni, hoitakoon muut vangit siitä eteenpäin!!!
Mulla tulee niiiiiin viha päälle!

Niin eipä olla sen parempia ku maailmallakaan :( Miten vi.tussa nuo ukot voi olla noin törkeitä. Muna pitää saada upotettua johonki vaikka sit omaan tyttöön. Nimet ja kuvat julki kaikkiin maan lehtiin vaan, mutta ei ku NIITÄ pitää suojella, lapsista ja nuorista viis.

Joo mä näen monesti punasta tosta noitten suojelusta ja siitä että selviävät vähällä tuomiolla.
pitäisi laittaa adressi ja lähettää kaikille ministereille ynm. sähköpostia että rikoslaki näitten osalta kovemmaksi.
ehdottomasti kovat tuomiot ja linnaan vaan muitten vankien joukkoon! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin eipä olla sen parempia ku maailmallakaan :( Miten vi.tussa nuo ukot voi olla noin törkeitä. Muna pitää saada upotettua johonki vaikka sit omaan tyttöön. Nimet ja kuvat julki kaikkiin maan lehtiin vaan, mutta ei ku NIITÄ pitää suojella, lapsista ja nuorista viis.

Juuri niiden lasten ja nuorten takiahan ne nimet yleensä pidetään salassa. Jos mulle olisi käynyt tuolla tavoin niin en todellakaan haluaisi, että kaikki tietäisivät siitä...

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No siten että KUKA TAHANSA voi tehdä lapsia.
Ennen noi painettiin perhepiirissä villasella. Nykysin onneksi asioihin jo puututaan.

Niin ja noi jutut myy, siksi ne huudetan heti iltapäivälehdissä kansalle. Aina kaikkea on taphtunu, mutt iltapäivälehdet on raaistunu viimevuosina huimasti. Mistä vaan tehdään uutinen jos se myy, ei väliä, miltä se tuntu asianosaisista. (Tuskimp tämäkään tyttö tahtoisi asialle kovin laajaa julkisuutta :/ )

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juuri niiden lasten ja nuorten takiahan ne nimet yleensä pidetään salassa. Jos mulle olisi käynyt tuolla tavoin niin en todellakaan haluaisi, että kaikki tietäisivät siitä...
Näinpä, varsinkin jos kyseessä on oma vanhempi, niin uhrin nimi tulee samalla julki kun tekijä julkaistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Äidin pitäisi myös istua vankilassa. Törkeää piittaamattomuutta! Oiskohan jopa auttanut miestään...

:'(

Kyllä äitikin yleensä tietää tai ainakin aavistaa noista. Ihan hirveetä!

En nyt sanoisi noinkaan. Ei mulle tulisi mieleenkään ajatella, että mies käyttäisi lasta seksuaalisesti hyväkseen, jos lapsi alkaisi jotenki oireilla tai vastaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Voi helvetti!!!
Luojan kiitos tuolla vankilassa on myös ihmisiä, jotka ovat samaa mieltä ja tuon ukon elämästä tulee muurien sisällä täyttä helvettiä!!!
Ystävä on kertonut millasta tommosilla sioilla on vankilassa, ei käy yhtään sääliksi!
Munat kirveellä juuresta poikki ja puuhun kiinni, hoitakoon muut vangit siitä eteenpäin!!!

Tää on muuten ihan totta! Mun sukulainen on vanginvartija ja sanoi, etteivät paljoa puutu, kun muut vangit antavat lapsenraiskaajille kurinpalautusta. Monesti joutuvat sen takia olemaan koko ajan eristyksessä, kun eivät muuten hengissä selviä. Mutta ei sekään ole mun mielestä tarpeeksi kova rangaistus pienen viattoman elämän pilaamisesta. Voi että tulee paha olo näistä jutuista. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Voi helvetti!!!

Siinä on vaan sellanen juttu et nää on yleensä ns. pelkääjävankeja jotka on 23h/vrk kopissaan ja ulkoilevat tunnin yksinään, jotta niihin ei muut pääse käsiksi.. Poikkeuksiakin tietty sattuu..

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
No siten että KUKA TAHANSA voi tehdä lapsia.
Ennen noi painettiin perhepiirissä villasella. Nykysin onneksi asioihin jo puututaan.

Niinpä! Olen joskus miettinyt, että jonkinlainen vanhemmuuden alkuseula olis ihan suotavaa... tuttavaperhe on adoptioprosessissa ja tosi tarkkaan syynätään, että sopivatko vanhemmiksi ja olen välillä sitä mieltä, ettei olis pahitteeksi biologisissakin perheessä jonkinlainen syyni. :(

Luulen, että tuossa suojelussa on kyse enemmän siitä, että uhria suojellaan, ei niinkään tekijää. Mut joo, naamat vaan näkyville nettiin ja joka paikkaan, osaa kaikki olla varuillaan lastensa puolesta noiden hyypiöiden läheisyydessä. Ettei ne sais olla enää missään rauhassa.

Yhteistyössä