ILTASYÖMINEN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Muistaako teistä kukaan kun ennen vanhaan ihmiset sanoivat että iltasyönti lihottaa? Nykyäänkin vanhat ihmiset eivät syö iltapalaa siinä pelossa että lihovat vaikka se onkin sallittua. Itse syön iltapalan milloin mitenkin, tänä iltana söin tossa 20.30 oman iltapalani mutta jos syön kymmenen jälkeen niin varmaan näkyy aamulla vaa'assa koko edellisen päivän syömiset.
Kattoo vaan mitä syö iltaisin, eihän sitä tartte puputtaa hirveää määrää ennen nukkumaanmenoa, vähäiselläkin määrällä pärjää.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä