Iltasatuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neiti 28v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sieniretkellä löysin naisen, jonka jotkut rikolliset olivat sitoneet ratakiskoille. Vapautin hänet. Menimme mökilleni ja rakastelimme koko viikonlopun. Kokeilimme kaikkia ihania asentoja. Olisi hän suihinkin ottanut, jos pää olisi löytynyt.

Plötsligt hörde jag hur dörren till badrummet öppnades, och in steg Chris, min pojkvän. Jag vet inte hur jag reagerade, för jag var mest så upphetsad att jag yrade av kåthet när Sebbe knullade mig. Men Chris reaktion var inte alls vad jag hade väntat mig. Han ställde sig framför mig medan Sebbe fortsatte att knulla på mig. Han drog ner sina kalsonger och ställde sig på knä framför mig och tryckte upp sin kuk mot mitt ansikte. Jag sög tag i hans kuk och lät honom munknulla mig medan han höll ett stadigt grepp om mitt huvud.
Sebbe drog sig plötsligt ur mig och lade sig på rygg på golvet. Han bad mig sedan att grensla mig över honom. Jag släppte Chris kuk jag hade i munnen och gick bort till Sebbe och grenslade honom och gled ner över hans kuk så att den fyllde mig. Bakom mig kände jag hur Chris fattade tag i mig och ställde sig på knä och tog sitt stånd och tryckte in det försiktigt i mig. Sebbe stönade till när Chris gjorde honom sällskap i mitt anus, och jag hade nog aldrig känt mig såhär kåt och uppfylld förut. Sedan började de knulla mig båda två, och min kropp var svettig av upphetsning. Chris tog tag i min rumpa och särade på mina skinkor ännu mer, och Sebbe som låg ner på rygg lät sig börja runka mig och krama min pung med handen.
Jag skrek åt dem att knulla mig hårdare och djupare, vilket de gjorde. Badrummet hade fyllts av höga njutningar och stön från oss tre, och jag ville bara att de skulle knulla mig tills de sprutade mig full. Deras kukar tänjde mitt anus något extremt, och det kändes hur läckert som helst av att känna två på en gång. Min kropp glänste av svett, och Sebbe och Chris gjorde allt för att göra mig ännu mera kåt genom att knulla mig allt hårdare och mer intensivt.

Olin viime viikolla viettämässä työporukan kanssa pikkujoulua ravintolassa. Meno oli vauhdikasta ja drinkkejäkin tuli otettua. Viihdyin pääasiassa ystävieni Hennan ja Villen kanssa. Bailattiin ja pidettiin hauskaa.

Kun valomerkki tuli, lähdimme kolmestaan taksitolpalle. Kutsuin Hennan ja Villen vielä luokseni jatkoille, koska en halunnut heittää hyvää fiilistä hukkaan. Ja niin taksi kurvasi kotipihaani ja menimme pikkupakkasesta lämpimään asuntooni, johon virittelimme takkatulen ja sytytimme kynttilöitä. Kun Henna oli juonut oluensa loppuun, hän otti pullon ja sanoi, että nyt oltaisiin pullonpyöritystä - kuten teinivuosinakin bileissä tehtiin.

Olimme Ville kanssa heti leikissä mukana. Sovittiin, että minkäänlaisia rajoja ei ollut - alkoholilla oli kai vaikutusta asiaan. Ensimmäisellä pyörityksellä pullo jäi osoittamaan minua, ja valitsin totuuden. Henna kysyi, olinko koskaan ottanut spermaa suuhuni. Tunsin punan nousevan kasvoilleni, mutta samalla muistui mieleen viimekesäinen heilastelu seksikkään machomiehen kanssa. Housuissani kuumeni saman tien, kun kerroin peliseuralleni, miten olin nussinut tämän miehen kanssa. Mies oli kiihottavalla suuseksillään antanut minulle neljä orgasmia peräkkäin, minkä jälkeen olin valmis tekemään hänelle mitä vain. Loppujen lopuksi olin ottanut häneltä suihin sen jälkeen, kun hän oli pannut minua. Imin hänen mahtavaa kyrpäänsä niin, että hän lopulta laukesi suuhuni. Ville ja Henna kuuntelivat muisteluani selvästi kiinnostuneina ja mielestäni myös kiihottuneina.

Sain pyörittää seuraavaksi. Pullo osui tällä kertaa Villeen. Ville valitsi myös totuuden. Kysin häneltä, minkälainen seksifantasia hänellä sillä hetkellä tulisi ensimmäisenä mieleen. Ville mietti hetken ja me Hennan kanssa katsoimme häneen kiusoitellen ja rohkaisten kertomaan ajatuksistaan. Lopulta Ville sanoi käheällä äänellä, että emme saisi loukkaantua.

Ville kertoi, että hän on työpaikalla jo pitemmän aikaa ihaillut naiskauneutta, joka hänet nyt ympäröi. Hän ei ole saanut silmiään irti Hennan pyöreistä ja sopivasti heilahtelevista rinnoista. Ja käytävällä on ollut joskus pakko katsoa taaksepäin minun muodokasta ja tiukkaa peppuani. Ville kertoi, että hänen fantasiansa liittyy meihin. Katsoimme Hennan kanssa toisiamme ja kehotimme Villeä jatkamaan. Minua kiihotti suunnattomasti ajatus siitä, että harrastaisimme seksiä kolmestaan, sillä Ville oli raamikas, komea ja älykäs mies ja Henna puolestaan vetävän näköinen pitkähiuksinen nainen, jonka ääni on niin seksikkään kuuloinen, että jos hän käyttää kehoaan kuten ääntään, on seksi varmasti taivaallista.

Kuin sanattomasta sopimuksesta aloimme Hennan kanssa toteuttaa Villen fantasiaa samalla, kun hän matalalla äänellään kertoi himoistaan. Suutelimme Hennan kanssa varovasti toisiamme. Kosketin hänen kuumaa ja sileää poskeaan ja Henna otti hellästi kädestäni kiinni ja siirsi sitä alaspäin. Tunsin hänen sydämensä pamppailevan ohuen paidan alla ja tunsi myös, miten hänen push upinsa kohottivat rinnat muhkeaksi poveksi. Ville seurasi vierestä ja huomasin, että hänen kätensä oli liukunut hyväilemään munaansa.

Henna riisui toppini pois ja avasi samalla myös mustat rintaliivini. Valkeat rintani paljastuivat seuralaisteni nähtäviksi. Ilman viileys ja kiihotus olivat saaneet tummat nännini kovettumaan ja näin Villen tuijottavan niitä kiimaisena. Henna pyöritteli kiinteitä, suloisia rintojani aluksi hyvin hellästi ja vain hipaisten nännejä. Mutta kun hän huomasi minun nauttivan kosketuksesta, hänen otteensa kävi intensiivisemmäksi ja hän suuteli nöpöttävää nänniäni. Pian hän imi toistakin nänniä ja sai minut huokailemaan antaumuksellisesti. Hänen kielensä ja imunsa tuntuivat ihanan nipistävältä ja tunsin, kuinka pilluni kostui ja kuumeni.

Otin Hennan paidan pois ja avasin hänen housunsa ja pudotin ne nilkkoihin. Hennalla oli päällään pitsinen alusasu, jonka yläosa korosti hänen runsaita rintojaan. Hyväilin hänen pakaroitaan, jotka stringit paljastivat avoimesti. Käteni liukui kohti Hennan pimpsaa ja märäksi kostunutta kohtaa stringeissä. Suutelimme, kun koskettelin hänen kuumaa pilluaan aluksi housujen päältä ja viimein sujautin käteni pikkuhousujen sisään. Painoin Hennan selin lattialle ja otin hänen stringinsä pois. Hänen pillunsa oli ajeltu siistiksi pieneksi viiruksi, ja kun hän levitti jalkansa, näin kostean ja punaisen pillun kiihottavan kauneuden.

Kosketin kielellä hänen klitoristaan. Ahh, se maistui suloiselta ja tuntui turvonnelta ja kuumalta. Henna kohotti lantiotaan kuin vaatien lisää ja lisää. Kuului litinää, kun nuolin klitorista ja työnsin sormen sisään helottavaan pimpsaan. Ai että se oli tiukka. Se puristi sormeani, kun työnsin edestakaisin.

Ville oli tullut ihan viereemme ja riisuutunut alasti. Hänen mahtava kalunsa seisoi kasvojeni edessä, kun nostin päätäni Hennan haaroista. En voinut olla ottamatta kullia suuhuni. Henna hyväili itse itseään, kun otin Villeltä suihin. Pitelin kiveksiä ja vetelin kalun vartta samalla, kun imin ahneesti. Välillä runkkasin kädellä ja pidin terskaa huulillani, ja välillä otin täydellisen jäykistyneen munan niin syvälle suuhuni, kuin pystyin. Se näytti kiihottavan Villeä eniten.

Pian olinkin tilanteessa, johon en uskonut koskaan päätyväni. Olin polvillani ottamassa suihin, kun Henna tuli taakseni, painoi selkääni alaspäin ja suuteli pakaroitani. Ville laskeutui myös polvilleen, niin että pystyin jatkaa suihinottoa, joka kiihotti minua niin, että tunsin mahlani valuvan jo reisiäni pitkin.

Henna rupesi nuolemaan pilluani takaapäin. Hän teki sen niin jumalaisesti, että menetin varmasti melkein tajuntani. Hän työnsi kahta sormea sisääni ja yhdellä sormella hiveli peppuani ja levitti sinne pillustani märkää mahlaa. Pepun hyväily tuntui kielletyltä ja se herkisti minua entisestään. Samalla hänen kielensä lipitteli paisunutta klitoristani. Olisin voinut jatkaa siinä ikuisuuden. Ihanan iso kalu suussa ja nainen nuolemassa takaapäin - voiko parempaa kuvitella?

Kyllä voi. Käännyin selälleni makaamaan ja yllätyksekseni Henna tuli hajareisin kasvojeni päälle. Sain imeä klitorista, pyöritellä sitä kielellä ja työntää sormea tiukkaan ja turpeaan pilluun. Hennan lantio painautui kasvojani vasten yhä tiiviimmin, kun hän kumartui eteenpäin ja sai liikuteltua itseään kiihottvan kissamaisesti. Samalla Ville painautui kalullaan sisääni. Meinasin räjähtää heti, kun tunsin ison kullin työntyvän pilluuni. Hän työnsi lopulta perille asti hitain liikkein. Hyväilin samalla omaa klitoristani, joka oli liukas ja turvonnut. Pyörittelin aluksi keskisormelle. Sitten otin klitoriksen etusormen ja keskisormen väliin ja puristin sitä hieman ja jatkoin pyöritystä kahdella sormella. En kestänyt kauan, kun aloin supistella uhkaavasti. Sykkivä aalto lähti sisälläni liikkeeseen ja kun Ville nytkytti pientä liikettä ihan syvällä, sain sellaisen orgasmin, että en koskaan ole tuntenut mitään niin suurta.

Olin täysin raukea, kun katselin vielä sivusta, kun Ville otti Hennaa takaapäin. Hetken kuluttua he molemmat laukesivat ja nauttivat jokaisesta sekunnista. Olimme jokainen niin puhki, että menimme nukkumaan. Minä raahauduin sänkyyni ja vieraani kömpivät sohville. Ja uni maistui.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä