I
iltasatu
Vieras
Kuinka usein teillä luetaan iltasatuja?
Kuinka monta satua kerralla?
Millaiset sadut on suosikkeja?
Kuka lukee?
Missä luette sadut? (siis sängyssä(kenen, sohvalla, tmv.)
Ja mikä kirja on tällä hetkellä menossa?
Meillä iltasatuja luetaan säännöllisen epäsäännöllisesti, iha joka ilta ei. Yleensä lainaan kirjoja jossa on monta satua yhdessä kirjassa joten luen yhteensä 1-4 tarinaa, riippuen sadun pituudesta.
Suosikkeja ovat perinteisten satujen lisäksi esimerkiksi Herra Hakkaraiset.
Kirjasta luen aina minä, isä soveltaa tarinat omasta päästään.
Yleensä luemme sadun vanhempien tai isomman pojan sängyllä; minä istun keskellä ja lapset käpertyneinä vierelle. Ja nuorimmainen "häiriköi" kiipeilemällä kirjan ja meidän päällä.
Tällä hetkellä menossa Disneyn iltasatukirja jossa perinteisiä Kolme karhua, ym. mutta esimerkiksi tuossa kolmessa karhussa seikkailee Kultakutri-Iines.
Kuinka monta satua kerralla?
Millaiset sadut on suosikkeja?
Kuka lukee?
Missä luette sadut? (siis sängyssä(kenen, sohvalla, tmv.)
Ja mikä kirja on tällä hetkellä menossa?
Meillä iltasatuja luetaan säännöllisen epäsäännöllisesti, iha joka ilta ei. Yleensä lainaan kirjoja jossa on monta satua yhdessä kirjassa joten luen yhteensä 1-4 tarinaa, riippuen sadun pituudesta.
Suosikkeja ovat perinteisten satujen lisäksi esimerkiksi Herra Hakkaraiset.
Yleensä luemme sadun vanhempien tai isomman pojan sängyllä; minä istun keskellä ja lapset käpertyneinä vierelle. Ja nuorimmainen "häiriköi" kiipeilemällä kirjan ja meidän päällä.
Tällä hetkellä menossa Disneyn iltasatukirja jossa perinteisiä Kolme karhua, ym. mutta esimerkiksi tuossa kolmessa karhussa seikkailee Kultakutri-Iines.