J jalmir harmaana Vieras 30.11.2007 #1 Mitä olette syöneet iltapalaksi tänään? Minä 2 porkkanaa,banaanin ja vettä.
K kangasajuruoho Aktiivinen jäsen 28.02.2007 17 902 1 36 30.11.2007 #2 Mikä on iltaa? Seitsemän jälkeen olen syönyt kolmanneksen suklaakakusta, kourallisen namuja, pihvin ja pari lasia punkkua.
Mikä on iltaa? Seitsemän jälkeen olen syönyt kolmanneksen suklaakakusta, kourallisen namuja, pihvin ja pari lasia punkkua.
kultakimpale Aktiivinen jäsen 04.05.2007 9 563 0 36 30.11.2007 #4 Tässä samalla syön jogurttia ja mysliä
K Kimurantti Aktiivinen jäsen 13.09.2005 2 210 0 36 01.12.2007 #5 En oo vielä keksinyt mitä sitä söisi.Mies tulee piakkoin töistä ja katsotaan varmaan jotain leffaa,joten jotain varmasti tulee mussutettua... =)
En oo vielä keksinyt mitä sitä söisi.Mies tulee piakkoin töistä ja katsotaan varmaan jotain leffaa,joten jotain varmasti tulee mussutettua... =)
inkkukinkku Jäsen 06.06.2007 275 0 16 01.12.2007 #8 teetä ja 3 sämpylää, herkku täyttein..+ nyt tässä mutustelen perjantai karkkeja samalla. kohta haen jotain "suolasempaa"
teetä ja 3 sämpylää, herkku täyttein..+ nyt tässä mutustelen perjantai karkkeja samalla. kohta haen jotain "suolasempaa"
Z zizilisko Aktiivinen jäsen 27.07.2006 4 087 0 36 01.12.2007 #12 Riisiä, kasviksia hapanimeläkastikkeessa ja friteerattua kanaa. Vähän tuhti iltapala, mutta kun ei aikasemminkaan oo kerenny syömään.
Riisiä, kasviksia hapanimeläkastikkeessa ja friteerattua kanaa. Vähän tuhti iltapala, mutta kun ei aikasemminkaan oo kerenny syömään.
M määvaa Vieras 01.12.2007 #13 daim suklaa levy, pikkuveljen parhaat toffee rasia, mies meni tekee popcornia. meillä tänään erittäin terveellisesti
daim suklaa levy, pikkuveljen parhaat toffee rasia, mies meni tekee popcornia. meillä tänään erittäin terveellisesti
S Sisu Aktiivinen jäsen 15.10.2007 20 985 2 36 01.12.2007 #15 :ashamed: 3 tortillaa ja 2 pikkupulloa olutta... :ashamed: Toooosi terveellinen ja ravitseva iltapala...
:ashamed: 3 tortillaa ja 2 pikkupulloa olutta... :ashamed: Toooosi terveellinen ja ravitseva iltapala...
N Nirppurotta laiskana Vieras 01.12.2007 #17 Useita laseja vettä..... ei ole ollut nyt puoleentoista viikkoon oikeen ruokahalua.
P PahaMYY Aktiivinen jäsen 27.10.2004 2 870 0 36 01.12.2007 #18 Hornetteja ja dippiä, sipisiä ja dippiä, chili ja juusto pähkinöitä mitä lie ja namia, hedelmää, suklaata ja salmiakki ja herkut kurlataan alas lonkerolla
Hornetteja ja dippiä, sipisiä ja dippiä, chili ja juusto pähkinöitä mitä lie ja namia, hedelmää, suklaata ja salmiakki ja herkut kurlataan alas lonkerolla
M mustikkatassu Aktiivinen jäsen 12.05.2007 5 848 1 36 01.12.2007 #19 pizzaa jo tunteja sit, laihduttajt ei saa syödä illalla :ashamed:
A Aleksara Jäsen 28.02.2007 796 1 16 01.12.2007 #21 Ranskalaisia ja nakkeja kera kurkkusalaatin, nyt on vuorossa siideri..ehkä kaks, kolmekin... Että semmosella kevyellä linjalla tänään
Ranskalaisia ja nakkeja kera kurkkusalaatin, nyt on vuorossa siideri..ehkä kaks, kolmekin... Että semmosella kevyellä linjalla tänään