Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Kivitetäänköhän mut nyt tästä , mutta meillä on kuumennettuja nakkeja + broilerpullia iltapalalla. Leivän ja jugurtin lisäksi.
On ollut hiukan tapahtumarikas päivä ....
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Kivitetäänköhän mut nyt tästä , mutta meillä on kuumennettuja nakkeja + broilerpullia iltapalalla. Leivän ja jugurtin lisäksi.
On ollut hiukan tapahtumarikas päivä ....
Ei kivitetä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä tein kaksi pellillistä pizzaa. Melkein yksi syöty. Ja minä vain täällä syömässä, yksinäisenä mussutan. :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Siivouskaapissa? Onks se lapsilta piilossa?
Mä heitin just mexicana pitsan uuniin, sellainen pakastealtaasta ostettava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä tein kaksi pellillistä pizzaa. Melkein yksi syöty. Ja minä vain täällä syömässä, yksinäisenä mussutan. :'( :'(
Nooh? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Siivouskaapissa? Onks se lapsilta piilossa?
Mä heitin just mexicana pitsan uuniin, sellainen pakastealtaasta ostettava![]()
Kolme poikaa ja mies, kuinka suuri todennäköisyys on, että eksyvät useinkin siivouskaapille? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tein lasten kanssa dumplingseja. Onnistui oikein hyvin talla kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tein lasten kanssa dumplingseja. Onnistui oikein hyvin talla kertaa.
mitä ne on?