K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihminenkaan ei tapa vahingossa.
Harmi vain että koirani ei hauku muuta kuin "työaikana". Ison koiran omistaja ei osannut vain arvata että yleisellä tiellä jossa kävelin, että päivällä kolmen aikaan me kuljetaan kolmen koiramme kanssa ohi. Jos mun metsästys koiramme pääsis irti, ei ne tappais ketään. Mutta niin ei käy. Koira laumamme ei ovesta lähde ilman lupaa. koulutusta vaille karkaavat koirat ovat.
Ihminenkaan ei tapa vahingossa.
Ja tosiaan, pienet koirat ovat huomattavasti isompia koiria arvaamattomampia ja äksympiä. Tosiasia vain on se, kuten täällä jo kirjoitettiinkin, että pienten koirien puremisesta ja rähinästä ei koskaan tehdä lehtijuttuja. Olen silti aivan varma, että se on paljon yleisempää kuin isojen koirien pureminen
Toivottavasti osaat kouluttaa koiria paremmin kuin kirjoittaa.
Ja tosiaan, pienet koirat ovat huomattavasti isompia koiria arvaamattomampia ja äksympiä. Tosiasia vain on se, kuten täällä jo kirjoitettiinkin, että pienten koirien puremisesta ja rähinästä ei koskaan tehdä lehtijuttuja. Olen silti aivan varma, että se on paljon yleisempää kuin isojen koirien pureminen.
Ja sinun mäyräkoirasiko ei muka räksytä kadulla? Uskokoon ken tahtoo. En minä ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;22458516:Mikään koira ei pääse vahingossa vapaaksi??? Salli mun nauraa!!! Jo on melko mustavalkoisuutta...
Koira on koira koosta riippumatta.
Samaa mieltä kuin jo joku aiemmin kommentoinut. Vinttikoirilla on vaistoissa jo valmiiksi saaliin kiinni juoksu. Meillä on Whippet joka on esimerkiksi jalostettu jänisten saalistamiseen aikoinaan ja rodulle ominaisena piirteenä sen on myös meidän koiralla. Lähti edestä mikä vaan nopeasti juoksemaan on koira heti lähdössä perään. Ei ne vaistoilleen mitään voi. Meidän koira kuitenkin tottelee omalla pihallaan ja piha on aidattu,mutta uskomaton ponnistusvoima näillä koirilla on ja pääsevät aidan kuin aidan yli jos niin tahtovat. Pienemmätkin koirat osaa ns. kiivetä aidan yli joten aina ei ole kyseessä edes omistajan huolimattomuus irtipäässeen koiran suhteen.
Pahoillani olen todella syvästi tämän uutisen luettua kuolleen koiran omistajan puolesta.
Mutta ymmärrän myös täysin sen että on inhimillistä että KOIRA VOI PÄÄSTÄ VAHINGOSSA KARKUUN. Toisin kun täällä muutamat väittävät..:stick:
Koettakaa kasvattaa isot koiranne kuten pienetkin kasvatetaan.
Ai, että ihminenkö ei tapa vahingossa? Mietippäs uudestaan.
auerkin tappoi vahingossa. Niinkö? Jos meen naapuriin ja otan hengen pois, niin vahinko? Kouluampujat tähtää aseella, ihmisiä kuolee niin vahingossa nekin kuolee? Sotilaat ampuvat ihmisiä tuosta vain ja ihan vahingossa? On sulla ja kans mielipide. Tappajat ampuvat tarkoituksella.