Iltakahvilla mökilläsi 1

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pyysit minua mökillesi iltakahville ja saunaan.
Olit mökilläsi yksiksesi kun olit riidellyt miehesi kanssa jo pidemmän aikaa.
Vastasin , että tulen.Tulin sovitusti viiden aikoihin.Moikkasimme ja samalla katsoin ,että melkoisen lyhyt hame sinulla on päällä ja paita joka nuolee rintojasi.
Katselin sinua kun kuitit kahvia ja laittelelit leipiä.Ajattelin , että en ole ikinä nähnyt sinua hameessa sillä et pidä paljastavia vaatteita vaan aika rentoja oloasuja sun muita .
Hame ja se paita kyllä puki sinua.Hame korosti reisiäsi ja paita korosti isoja rintojasi.

Juttelimme kaikenlaista ja pyysit kahvipöytään.
Moitit miestäsi ja olin tukehtua pullaan kun tokaisit ettet ole saanut seksiä yli kymmeneen vuoteen.
Olin vaivaantunut ja en oikein osannut sanoa mitään tuohon.Sitten paukautit, että kai sinä sentään vaimoltasi saat ?
Vaivaannuin lisää ja sanoin , että on meillä ihan hyvä seksielämä.Tokaisit samantien , että kiinnostaisiko sinua tällainen reilu kymmenen vuotta vaimoasi vanhempi ja lihavampi nainen seksinmerkeissä.
Nyt en tiennyt enää mitä sanoa.Kysyit pidätkö minua kiihottavana ?Olenko seksikäs tässä asussa?
Sanoin.Näin meidän kahden kesken. Olet kiihottava nainen ja tuo asu pukee sinua.
Et ole lihava.Olet muodokas , mutta pidän siitä ja kiihotat minua ja kyllä todellakin kiinnostaisit seksin merkeissä. Ja esimerkiksi nyt sinulla on seksikäs paita mikä korostaa upeasti rintojasi ja samoin hameesi on seksikäs ja korostavat reisiesi muotoja .
Kysyit.Voisitko oikeasti haluta minua kun en ole missään missin mitoissa ja olen läski verrattuna vaimoosi.
Olet haluttava ja et ole läski ollenkaan vaan pidän muodoistasi ja haluisin rakastella kanssasi.
Sanoit mennään sänkyyn.Menit sänkyyn selällesi ja tulin päällesi.Suutelimme ja käteni vaelteli pitkin kehoasi,reisiäsi ja isoja rintojasi.
Huomasin ettei sinulla ole pikkuhousuja ollenkaan ja menin reisiesi väliin nuolemaan pilluasi.
Nuolin pilluasi ja klitoristasi ja sait nopeasti orgasmin.
Sanoit.Tule minun sisään. Työnsin kaluni sisääsi ja tunnuit tiukalta ja tosi märältä.
Sanoit pane mua ja laukea sisääni sitten kuin haluat.
Aloin työntyä sisääsi ja panin sinua yhä kiihtyvää tahtia ja hyväilin reisiäsi käsin samalla.Reitesi tuntuivat upealta ja kaluni oli kivi kovana.Hameesi oli seksikäs ja tuntui upealta käteeni.
Kaluni alkoi nytkähdellä ja tunsit kuinka spermani syöksyi pilluusiTuon jälkeen kalu jäi kivikovaksi mitä ihmettelit.
Pyysin ,että tule ratsastamaan ja tulit päälleni. Ratsastit alkuun varovasti isot rintasi heiluen ja pidin näkemästäni.
Kiihdytit ratsastamistasi ja sait orgasmin.
Kysyit haluaisinko takaapäin sinua ?
Tottakai ja käänsit ison muodokkaan takamuksesi minuun päin ja aloin työntyä sisääsi
Seksikäs iso takamuksesi näytti todella hyvältä ja aloin sitä ihastellen työntyä kaluani pilluusi.ja ei mennyt kovin kauaa kun laukesisin sisääsi.
Suutelit minua ja ja kysyit haluaisinko sinua säännöllisesti.Sanoit voin mieliksesi pukeutuakin miten vaan haluat.
Sanoin.Kyllä se käy , haluan rakastella sinua säännöllisesti ja saat valita asut mitä pidät, mutta myönnän kiihottuvani sinun muodoistasi .
 

Yhteistyössä