Iltaa/yötä kaikille! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lovanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lovanna

Jäsen
19.11.2011
488
0
16
Iltaa/yötä! :wave:
Seuraanne liityn ja koitan pysyä mukana.. :D

Mitäs tänne kuuluu immeisille ja miksi vielä tähän aikaan olette
hereillä? :)

Täällä nuokutaan ja katsotaan töllöä ja uni on kadoksissa.. :snotty:

Mitäs tässä, istun koneella puoliksi palstailemassa ja puoliksi tekemässä työhommia. Lapset isällään ja mies on keikalla, soitti just että lähti ajelemaan kotiin, vie vaan laitteet treenikämpälle eka.

Sain lapset vasta nukkumaan. Kun yksi asia menee pieleen, sit menee seuraavakin ja katastrofi on valmis. Nyt juon kupposen teetä ja huokaisen helpotuksesta. Me ei huomenna herätä ennen iltapäivää.

Jokunen aika sitten sain kipeät lapsukaiset nukkumaan, parit iltasadut tuli luettua pikkuiselle. Itellä mukavahko kuume päällä vieläkin, ja veto on sitäluokkaa että istun nojatuolilla ja surffaan netissä :)

26dormir.gif

Siellähän myöhään kukuttiin..
Menivätkö helpolla sit nukkumaan? :)
Kannattaa huokaista ja kunnolla ja ottaa nyt rennosti... ;)

Ei todellakaan. Normisti puoliso hoitaa toisen ja saadaan sopuisasti nämä ennen ysiä sänkyyn. Tällä kertaa vauvaa itketti, eihän sitä nyt voinut jättää huutamaan mihkää, isompi alkoi käydä kierroksilla. Jossain vaiheessa jo rauhoittuivat ja luulin että nukahtaisivat, mutta esikoinen pomppas ylös ja lähti touhottaa, herätti pienemmän 3x tuon jälkeen... lopulta piti antaa isomman häärätä toisaalla (järjesteli avuliaasti dvd:t uusiks ja niitä on paljon) kun laitoin vauvan nukkumaan ja sen jälkeen isomman vuoro. Kolme tuntia tuohon säätämiseen meni :(

Ei todellakaan. Normisti puoliso hoitaa toisen ja saadaan sopuisasti nämä ennen ysiä sänkyyn. Tällä kertaa vauvaa itketti, eihän sitä nyt voinut jättää huutamaan mihkää, isompi alkoi käydä kierroksilla. Jossain vaiheessa jo rauhoittuivat ja luulin että nukahtaisivat, mutta esikoinen pomppas ylös ja lähti touhottaa, herätti pienemmän 3x tuon jälkeen... lopulta piti antaa isomman häärätä toisaalla (järjesteli avuliaasti dvd:t uusiks ja niitä on paljon) kun laitoin vauvan nukkumaan ja sen jälkeen isomman vuoro. Kolme tuntia tuohon säätämiseen meni :(

No johan siellä on ollut sitten menoa ja melskettä..
Etkö itse sitten väsähtänyt lainkaan?
Olen tuota samaa ollut useasti toteamassa ja ah sitä rauhaa sen jälkeen ja
hiljaisuutta!! =)

No johan siellä on ollut sitten menoa ja melskettä..
Etkö itse sitten väsähtänyt lainkaan?
Olen tuota samaa ollut useasti toteamassa ja ah sitä rauhaa sen jälkeen ja
hiljaisuutta!! =)

Kyl kieltämättä meinas mennä hermot, siihen omaan avuttomuuteen kun käsiä ja jalkoja ei aina riitä kahdelle. Kummasti auttaa kun muistaa että esikoinenkin on vielä pieni, ja jos olisi ainokainen niin syliin oisin hänet rauhoittanut heti, nyt joutui tekemään hurjan paljon itse ikäisekseen (lopettamaan mekastamisen ja hakeutumaan tuttuja rutiineja pitkin takas vuoteeseen, onneks ennen hänen nukahtamista pääsin vielä silittelemään ja toivottavasti jättämään tästä illasta kuitenkin positiivisen fiiliksen yötä vasten).

Yhteistyössä