Iltaa, onko tämä puoli teistä ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Siis ihan tarkistan että onko tämä osio pysynyt mielestänne kivana/asiallisena? Itse tuossa vähäsen selailin ja suht asiallisena tämä mielestäni on näyttänyt pysyvän...ja tuossa yhdessä ketjussa vihjaisinkin että itse en lähde "väittelyketjuihin" mielelläni mukaan kun juuri se on yksi syy miksi tänne puolelle mielelläni tulen ;) Tuolla yleisessä osiossa on kuitenkin kovin paljon sitä riidan jyvää johon en jaksa lähteä mukaan, mihin se johtaa, tai mitä siitä itse saa :whistle: En ainakaan itse saa mitään kiksejä niistä :D

Pidetään täällä siis lippu korkealla B) Nyt nukkumaan, öitä :wave:

Tää on ok. Ittekään en jaksa väitellä, se tuntuu niin turhalle eikä oo nyt siihen tarvista eikä kuulu luonteenpiirteisiini(en tiiä sitten jos joskus joku asia oikein ottaa päähän). Mutta kivoja juttua on aina mukava lukea. ;)

Hyvää huomenta! Juu, täällä viestit vaihtuu sopivan asiallisessa hengessä ja ihan hyvään tahtiinkin, meinaan kun en niin paljon täällä koneella ehdi käydä itsekään, tuollainen 24 h vastausviive (?) on musta täysin riittävä. Käyn viesteilemässä täällä, koska tämä tuo mukavaa lisäväriä mun arkeen =) En kaipaa ikäviä, korostan ikäviä väittelyitä tai ennenkaikkea nimittelyjä, ne ei mun mielestä kuulu aikuiseen käytökseen. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin sitten on parempi olla hiljaa ennenkuin alkaa pilaamaan päivää muiltakin. Pahansuopaiset toisia osoittelevat viestittelijät pysykööt karsinassaan jossain muulla osastolla, ei tarvi tulla tänne vastakaan levittämään omaa pahaa oloaan. Kiitos, olen puhunut. =) =) =) Hyvää päivänjatkoa kaikille! =)

Hei, hieman enemmän keskustelua voisi olla, mutta viestit täällä asiallisia ja täällä uskaltaa asiansa ilmaista saamatta moitteita niskaan. Itse olen sitä mieltä että yli 30 vuotiaat ovat jo nähneet ja kokeneet nuoruuden jutut ja osaavat käyttäytyä toisia kunnioittavasti.

Minäkin oon kyllästynyt tuolla Mitäs nyt,osiossa käytävään ainaseen kinaamiseen,täällä on paljon rauhallisempaa!Ja aiheetkin mielenkiintosempia ja àikuismaisempia ;)

Mä pidän kanssa tästä osiosta. Täällä voi keskustella rauhassa eikä tarvitse pelätä asiattomia kommentteja. Täältä saa hyviä neuvoja ja lohdutuksen sanoja, jos tarve niin vaatii. Ilman, että joku heittää provoa tai jotain muuta ilkeetä.

Niin, ja vauhtikin on sopiva. Jos luen tänään jotain mielenkiintoista, löydän sen vielä huomenna tai ylihuomennakin. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2005 klo 09:30 Footballers Wife kirjoitti:
Hyvää huomenta! Juu, täällä viestit vaihtuu sopivan asiallisessa hengessä ja ihan hyvään tahtiinkin, meinaan kun en niin paljon täällä koneella ehdi käydä itsekään, tuollainen 24 h vastausviive (?) on musta täysin riittävä. Käyn viesteilemässä täällä, koska tämä tuo mukavaa lisäväriä mun arkeen =) En kaipaa ikäviä, korostan ikäviä väittelyitä tai ennenkaikkea nimittelyjä, ne ei mun mielestä kuulu aikuiseen käytökseen. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin sitten on parempi olla hiljaa ennenkuin alkaa pilaamaan päivää muiltakin. Pahansuopaiset toisia osoittelevat viestittelijät pysykööt karsinassaan jossain muulla osastolla, ei tarvi tulla tänne vastakaan levittämään omaa pahaa oloaan. Kiitos, olen puhunut. =) =) =) Hyvää päivänjatkoa kaikille! =)

No hyvä että "puhuit" :D Katsos kun puhuit tässä minunkin puolestani samalla B) Eli näimpä minäkin ajattelen, että ei väkisin väännettäisi joka asiasta riitaa, koska niitä "riitelypaikkoja" kyllä on netti pullollaan. Tästä osiosta toivon että se pysyisi tällaisena eikä alettaisi kinaamaan tai turhan koppavasti ottamaan kantaa hyvinkin arkoihin asioihin, vähän oli sellaista ilmassa ja olin harmissani, osittain siksi tämän avauksen tein. En halua suoraan moittia ketään vaan toivon että jos joku haluaa kinastella niin sellaista seuraa löytyy ihan oikeasti tuolta yleiseltä puolelta :whistle: :D Jos nyt näin leikkimielellä saanen vihjaista ;)

Tämä kaikki tuli nyt tähän Footin tekstin jatkeeksi, sorry, ei ollut tarkoitus kirjoittaa romaania tähän perään B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 20:42 Maxine kirjoitti:
Mä pidän kanssa tästä osiosta. Täällä voi keskustella rauhassa eikä tarvitse pelätä asiattomia kommentteja. Täältä saa hyviä neuvoja ja lohdutuksen sanoja, jos tarve niin vaatii. Ilman, että joku heittää provoa tai jotain muuta ilkeetä.

Niin, ja vauhtikin on sopiva. Jos luen tänään jotain mielenkiintoista, löydän sen vielä huomenna tai ylihuomennakin. =)

Juu, vauhti kun tuppaa hidastumaan tässä iässä :whistle: :D ;) eli riittääpi mulle myös tämä vastausvauhti =)

Tämä osio on erittäin sopiva meikäläisen aivotoiminnalle ja vastausvilkkaudelle - mielenkiintoiset viestit löytyvät myöhemminkin, jos ei ehdi vastailemaan heti lukemisen jälkeen. :heart:

Yhteistyössä