Mites menee?
Musta tuntuu et vihdoin ja viimein paistaa edes pieni aurinko mun risukasaan.
Yli 10v tahkottu ja nyt sormet ja varpaat kiitos pystyyn et alkas elämä voittaa,edes pieni pala kerrallaan!
No jos olis mulle sanonu sillon reilu 10v sitten, että valoa näkyy vasta vuonna 2012 niin olisin ehkä heittäny ne lusikat nurkkaan sillon.
Mutta jossain oli se toivo koko ajan, että ei mun elämä voi olla tällästä loppuun asti(oli se loppu sit millon tahansa).
Et mä oon ihana ja ilonen ihminen ihan oikeesti.
Mutta tosiaan jotenki sitä tahkoo vaan pyörittää...