iltaa kaikille! rekisteröydyinpä sitten minäkin!

Hyvin menee. =)

Mie en jaksais tahkota noin kaua ku sie, aapee!

No jos olis mulle sanonu sillon reilu 10v sitten, että valoa näkyy vasta vuonna 2012 niin olisin ehkä heittäny ne lusikat nurkkaan sillon.
Mutta jossain oli se toivo koko ajan, että ei mun elämä voi olla tällästä loppuun asti(oli se loppu sit millon tahansa).
Et mä oon ihana ja ilonen ihminen ihan oikeesti.

Mutta tosiaan jotenki sitä tahkoo vaan pyörittää...
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Kiitos kysymästä semisti voidaan, eli ky*pä otsassa niin syvällä kuin olla saattaa, kipuilua jalassa!

Teretulemast, :hug: ja kiva kuulla että asiat paremmin:)
 

Yhteistyössä