ILOTULITUSRAKETIT KIELLETTÄVÄ ADRESSI !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MV
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä tapauksessa suuhun tuikattu savuke tai oluthörppy olis taatusti tehnyt vähemmän vahinkoa kuin toi raketti...

Ja mitä tulee noihin veitsiin, juniin ja mitä niitä nyt olikin listattuna, niin niillä nyt on olemassa muukin funktio kuin ihmisen vahingoittaminen. Raketit vaan, no, ne räjähtää :xmas: ja jos tuolle listalle mennään niin koko ihmiskunnan hävittäminen pitäisi laittaa adressin aiheeksi. Ihmiset teloo ja tappaa toisiaan myös :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Jep. Vaikka mietin tovin, niin en kyllä hoksannut raketeissa mitään sellaista, mitä ilman ei voisi elää ja olla. Keksiikö joku muu?

Sama kuin maalauksissa, kukissa ja muissa iloa tuottavissa asioissa.

Maalaukset harvemmin vain räjähtää ja tappaa.

Ja rakettejahan voisi ihailla ilman, että joka ainoa kylän tenava niitä ammuskelee. Annettais ammattilaisten hoitaa se touhu.
 
No mut kyllähän niiden rakettien tarkoitus lienee ilon tuottaminen tms. Että sehän se tosiaan on ainakin se maailman turhin asia.. No ei sillä, en mä raketteja tarvi, mut ei toi kieltomeininki ole oikea ratkaisu jos joku tyhjäpää tekee tyhmiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ullalla:
No mut kyllähän niiden rakettien tarkoitus lienee ilon tuottaminen tms. Että sehän se tosiaan on ainakin se maailman turhin asia.. No ei sillä, en mä raketteja tarvi, mut ei toi kieltomeininki ole oikea ratkaisu jos joku tyhjäpää tekee tyhmiä.

Kuten juuri sanoin, jos ammuskelu jätettäis ammattilaisille, niin sitä iloa riittäis turvallisemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Tässä tapauksessa suuhun tuikattu savuke tai oluthörppy olis taatusti tehnyt vähemmän vahinkoa kuin toi raketti...

Ja mitä tulee noihin veitsiin, juniin ja mitä niitä nyt olikin listattuna, niin niillä nyt on olemassa muukin funktio kuin ihmisen vahingoittaminen. Raketit vaan, no, ne räjähtää :xmas: ja jos tuolle listalle mennään niin koko ihmiskunnan hävittäminen pitäisi laittaa adressin aiheeksi. Ihmiset teloo ja tappaa toisiaan myös :saint:

Koirat ja hevoset ovat nykyään turhia, voihan niitä pitää ammattitarkoitukseen luvanvaraisina. Ja autot, onhan bussit ja julkinen liikenne olemassa, ei yksityisautoja tarvita, tulee vaan turhia uhreja kun ihmiset päissään ajaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ullalla:
No mut kyllähän niiden rakettien tarkoitus lienee ilon tuottaminen tms. Että sehän se tosiaan on ainakin se maailman turhin asia.. No ei sillä, en mä raketteja tarvi, mut ei toi kieltomeininki ole oikea ratkaisu jos joku tyhjäpää tekee tyhmiä.

No niitä tyhmiä on aikas paljon.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Jep. Vaikka mietin tovin, niin en kyllä hoksannut raketeissa mitään sellaista, mitä ilman ei voisi elää ja olla. Keksiikö joku muu?

Sama kuin maalauksissa, kukissa ja muissa iloa tuottavissa asioissa.

Maalaukset harvemmin vain räjähtää ja tappaa.

Ja rakettejahan voisi ihailla ilman, että joka ainoa kylän tenava niitä ammuskelee. Annettais ammattilaisten hoitaa se touhu.

Pakkokos niitä on pennuille antaa k-18:ksi vaan. Koiratkin vaan luvanvaraisiksi ja ajokortti koirille, jonka jälkeen saa, rupeais turhat raatelut ja paskat puskista häviämään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tulee vaan turhia uhreja kun ihmiset päissään ajaa...

Niin, ihmiset ajaa. Kielletään siis ihmiset? :saint:

jos autot kiellettäisiin, tekisivät paljon vähemmän vahinkoa, kuin autolla.
Ja ihmisethän käyttävät myös räjähteitä, joten sama tilanne...
 
Rakettien ja muiden paukkujen käyttöön pitäisi vaatia armeijan käyminen.. tiedän, ei ratkaise oikeastaan mitään koska kyllähän sieltäkin niitä hulluja löytyy, mutta ainakin olisivat saaneet asianmukaisen koulutuksen räjähdeaineisiin ja tarkan tiedon siitä mitä ne aiheuttavat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja idea..?:
Rakettien ja muiden paukkujen käyttöön pitäisi vaatia armeijan käyminen.. tiedän, ei ratkaise oikeastaan mitään koska kyllähän sieltäkin niitä hulluja löytyy, mutta ainakin olisivat saaneet asianmukaisen koulutuksen räjähdeaineisiin ja tarkan tiedon siitä mitä ne aiheuttavat..

Ei se auta kun vanhemmat antavat niitä lapsilleen.
 

Yhteistyössä