Iloisia uutisia!

Soitin tänään tk:n ja kuvailin vatsaoireitani ym. Hoitaja katsoi koneelta ja totesi että siellä pari päivää sitten tekemäni r-testi oli ollut heikosti positiivinen vaikka minulle sanottiin sen olleen nega.
Johtui kuulemma ettei tulisi turhia toiveita raskauden suhteen kun tullut km niin monesti.

Sanoi että nykyiset oireeni viittaavat vahvasti raskauteen ja sanoi että voin varailla ensi maanantaina aikaa ensineuvolaan :)

Eli kaipa se kauan odotettu esikoinen tulee nyt sitten meillekin! En tosin uskalla sukulaisille/tutuille miehen kanssa kertoa ennenkuin sydänäänet todennettu.

LA raskauslaskurin mukaan 29.12.2010

32-vuotias
Alkuperäinen kirjoittaja NuorenaÄidiksi:
Täytän ensi jouluna 22v eli kaipa vielä suht nuori kun ensisynnyttäjien ikä nykyään lähempänä 30
Ihan sopiva ikä ainakin omien kokemuksieni perusteella. :D Itsellä kolme lasta, joista ensimmäinen syntyi, kun olin 22-vuotias (täytin kyllä muutaman kk:n sisällä 23v.). Onnea!

Äiti kahdelle
Soitin tänään tk:n ja kuvailin vatsaoireitani ym. Hoitaja katsoi koneelta ja totesi että siellä pari päivää sitten tekemäni r-testi oli ollut heikosti positiivinen vaikka minulle sanottiin sen olleen nega.
Johtui kuulemma ettei tulisi turhia toiveita raskauden suhteen kun tullut km niin monesti.
Eli siis olivat valehdelleet sinulle? Testihän oli ollut positiivinen, vaikkakin heikosti. Entäpä jos olisit negatiivisesta testistä pettyneenä päättänyt unohtaa vaivantekohaaveet kokonaan tai pariksi vuodeksi siirtänyt niitä ha aloittanut nyt vapun vieton "teekkarimaiseen" tyyliin eli juoden paljon alkoholia ja pitkään? Vauvasi olisi vaurioitunut vain sen vuoksi että sinulle valehdeltiin tk:ssa!!!!
Hävytöntä että valehtelevat, valittaisin ylilääkärille!

Mutta PALJON Onnea raskaudestasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti kahdelle:
Eli siis olivat valehdelleet sinulle? Testihän oli ollut positiivinen, vaikkakin heikosti. Entäpä jos olisit negatiivisesta testistä pettyneenä päättänyt unohtaa vaivantekohaaveet kokonaan tai pariksi vuodeksi siirtänyt niitä ha aloittanut nyt vapun vieton "teekkarimaiseen" tyyliin eli juoden paljon alkoholia ja pitkään? Vauvasi olisi vaurioitunut vain sen vuoksi että sinulle valehdeltiin tk:ssa!!!!
Hävytöntä että valehtelevat, valittaisin ylilääkärille!

Mutta PALJON Onnea raskaudestasi!
No mutta jos näin olisi käynytkin ei noilla viikoilla vielä vaikuttaisi.
Sama jos yrittää pitkään..en minäkään enää jaksanut elää kuin aina olisin raskaana sen vuoden jälkeen... toki aina vähän varoin sillon loppukierrosta, mutta kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
:flower: hurjasti onnea! eiks oo ihana tunne, ne ensihetket ennenkuin tulee huoli keskenmenosta :hug:
Onkos tää ny jotain piruilua vai käsitinkö jotain väärin?
no, mulla ainakin kummassakin raskaudessa ennen 12 viikkoa on keskenmeno mietityttänyt. ne ensimmäiset päivät testin tekemisen jälkeen oon ollut onnellinen, mutta sitten tajunnut riskin keskenmenoon. rv 12 tai edes varhaisultran sykkeen löytymisen jälkeen oon taas alkanut iloita raskaudesta. ei ollut tarkoitus piruilla, muistin vaan kuinka harvinaisen ihana, jalat alta vievä hetki se on kun saa tietää raskaudesta. yksi elämän parhaista.

Muuten SIKAINFLUENSSA-PIIKISTÄ kysymys...

Uskallanko ottaa sen ennen rv 12? Varmaan haluavat piikittää mut hetimmiten kun en ole sitä vielä ottanut/sairastanut.
Kuullut niin monenlaisia juttuja siihen liitteyn. Faktatietoa kellään?
Ajattelin jos ottaisin sen hieman myöhemmin...

Yhteistyössä