ilmoittautuu!!!

Nyt ilmoittaudun sitten teidän kerhoon, ja saa sitten kans kehua jos meinaan tulosta saada aikaan.
Aloitin NYT.
Ja vaakaan en ole astunut. Enkä astu. Pelottaa. Hyi kamala :ashamed:
Saas nähdä kuin minun käy. Kalapuikot kiusaa pakkasessa, ja lapsille pitäsi laittaa ah, niin hyvää suikaletta..
 
Tintti1010
tervetuloa!!!
Suosittelisin sinulle tuota vaakaan hyppäämistä jo ihan senkin takia että voisit aina viikko viikolta nähdä kuinka paino tippuu! Ja on helpompi aloittaa kun tietää kuinka paljon painaa...(vaakaan hyppääminen voi olla tuskainen juttu, tiedän omasta kokemuksesta) mutta se kannattaa!!! :D
Toki jos olet visusti päättänyt ettet hyppää vaakaan, niin ei siinä mitään, kyllä ne läskit lähtee ilman vaakaakin... :D ;)
Kevennä vaan syömistä ja tee muutoksia, jotka olet valmis pitämään koko loppuelämäsi!!...Eli ruokavalioremontti! Ja karkkipäivä kanattaa pitää n. kerran viikossa tai kahdessa!...Ei tule sitten kiusausta muina päivinä, kun tietää milloin voi taas herkutella!...Mutta laihiksen osalta tärkeää on se että karkkipäivä jää sitten tosiaan siihen yhteen päivään!! :whistle: (kokemusta on.... :whistle: ;) )
Jeps, no tsemppiä oikein kovasti ja jos uskaltaudut hyppäämään vaakaan niin tervetuloa kilopinoon, jossa ilmoitetaan aina viikon plussat ja miinukset!!!

Ensi kesänä ollaan jo tosi hoikkia!!!! :D :D
 
Ajattelin ensin aloittaa ja vasta esimerkiks viikon päästä vaalle :ashamed:
Siksipä näin, etten vain masennu vaan näyttämästä lukemasta niin pahasti että luovutan samantien... mitäs jos kamalasti järkytyn vielä ensi viikollakin? :'(

Mikä tuo sairaaladieetti on mitä tässä kehutaan? Kannattaako aloittaa sellasella, et pääsis vauhtiin?

Ja muuten, ne lasten suikaleet maistui minulle, mutta yli puolet pienempi annos mitä ennen. Ja vettä päälle :/ Tekee mieli mammelia..
 
kantsii käydä nyt puntarilla,nimittäin yleensä eka viikon aikana paino tippuu hyvin,niin siitä saa lisä tsemppiä!!! ja mä kanssa en oo mikään veden juoja, joten nykysin ruuan kanski juon joko fun light mehua(mansikka on tosi hyvää!!)tai sit kivennäisvettä...
 

Yhteistyössä