V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";28855546]Minusta on ymmärrettävää ja inhimillistä että lapsi kuka on kasvatettu niin, ettei ole joutunut huolehtimaan raha-asioista ja ikävistä velvoitteista ei myöskään aikuisena kivuttomasti niitä ala hoitelemaan. Ja oma äitini on samanlainen - soittaa samantien pomolleni jos hänestä vaikuttaa että työnantaja toimii epäreilusti tms. Ei ole haitannut,päinvastoin olen hyötynyt siitä että hän on aina ollut neuvomassa ja auttamassa
[/QUOTE]
Kyllä munkin vanhemmat neuvoo ja auttaa mua kaikenlaisissa asioissa, esimerkiksi työssä. Mutta ne hoitaa sen juttelemalla mun kanssa, ei mun työnantajan kanssa. Jos mulla on ongelma työnantajan kanssa, kysyn äidiltä neuvoa miten asia kannattaisi hoitaa ja otan sen jälkeen ihan itse yhteyttä työnantajaan.
Kyllä munkin vanhemmat neuvoo ja auttaa mua kaikenlaisissa asioissa, esimerkiksi työssä. Mutta ne hoitaa sen juttelemalla mun kanssa, ei mun työnantajan kanssa. Jos mulla on ongelma työnantajan kanssa, kysyn äidiltä neuvoa miten asia kannattaisi hoitaa ja otan sen jälkeen ihan itse yhteyttä työnantajaan.