V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se mitä jutusta näkee kertoo kaiken oleellisen: sinun on laskettava roimasti elintasoasi "pelastaaksesi maailman ilmastonmuutokselta". Käytännössä puhutaan siitä, kuinka paljon palkkoja tullaan laskemaan.Järkevää linkittää juttuja mitä ei pääse lukemaan monikaan
Mä käsitin että kerrankin oltaisiin ottamassa rikkailta. Kyllä se mulle sopiiSe mitä jutusta näkee kertoo kaiken oleellisen: sinun on laskettava roimasti elintasoasi "pelastaaksesi maailman ilmastonmuutokselta". Käytännössä puhutaan siitä, kuinka paljon palkkoja tullaan laskemaan.
Älä unta näe siitä, että esimerkiksi vihreiden Pekka Haavisto luopuisi maailman pelastaakseen 400 neliömetrin asunnostaan ja lukuisista lentäen tehdyistä lentomatkoista. Kyllä se on ns tavalliset ihmiset jotka joutuvat taas kerran luopumaan.Mä käsitin että kerrankin oltaisiin ottamassa rikkailta. Kyllä se mulle sopii
Luovutaan vaikka veroja keksivistä poliitikoista ja mietitään sen jälkeen järkeviä ratkaisuja, ilman professoreita.Eihän kenenkään tarvitse luopua mistään, täytyy vain maksaa enemmän
Ja sulla on varaa maksaa kaikesta enemmän?Eihän kenenkään tarvitse luopua mistään, täytyy vain maksaa enemmän
Rikkailla on. Mulla ei ole luxusasuntoa enkä lentele nytkääJa sulla on varaa maksaa kaikesta enemmän?
Sun käsityksen mukaan duunari ihminen on varmaan rikas jos asuu velkaisessa omakotitalossa?Rikkailla on. Mulla ei ole luxusasuntoa enkä lentele nytkää
Ilmastonmuutosuskovaiset määrittelevät onko sulla luxusasunto vai ei, et sinä.Rikkailla on. Mulla ei ole luxusasuntoa enkä lentele nytkää
Ei kai sitä nyt normaalikokoisista asunnoista enempää tarvitsisi maksaa kuin nytkään. Joku 300 neliöö ei tarvi kuin suurperheetSun käsityksen mukaan duunari ihminen on varmaan rikas jos asuu velkaisessa omakotitalossa?
Niinhän tuossa jutussakin sanottiin... jooSun käsityksen mukaan duunari ihminen on varmaan rikas jos asuu velkaisessa omakotitalossa?
Pekka Haavisto (vihreät) tarvitsee asumiseen 400 neliömetriä. Siinä sitä on ympäristöystävällistä asumista...Ei kai sitä nyt normaalikokoisista asunnoista enempää tarvitsisi maksaa kuin nytkään. Joku 300 neliöö ei tarvi kuin suurperheet
Mikä liene lämmitysmuoto. Se ratkaisee eniten. Onhan sillä siellä oma elätti ja varmaan työhuone. Mutta saa maksaa ekstraa sitte. Tai mitä tuossa jutussa on sitten uhkailtu ja oliko pelkkä visio mikä ei toteuduPekka Haavisto (vihreät) tarvitsee asumiseen 400 neliömetriä. Siinä sitä on ympäristöystävällistä asumista...
eikun etuoven algoritmit.Ilmastonmuutosuskovaiset määrittelevät onko sulla luxusasunto vai ei, et sinä.
Helsingissä lämmitetään kivihiilellä ja Haavisto (vihreät) tarvitsee asuintilaa 200 neliömetriä per asukas.Mikä liene lämmitysmuoto. Se ratkaisee eniten. Onhan sillä siellä oma elätti ja varmaan työhuone. Mutta saa maksaa ekstraa sitte. Tai mitä tuossa jutussa on sitten uhkailtu ja oliko pelkkä visio mikä ei toteudu
Ei oo Helsingissä kellään maalämpöä?Helsingissä lämmitetään kivihiilellä ja Haavisto (vihreät) tarvitsee asuintilaa 200 neliömetriä per asukas.
Helsingissä on kivihiilellä tuotettu kaukolämpö.Ei oo Helsingissä kellään maalämpöä?