Ilmapallopeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bleecker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bleecker

Jäsen
20.01.2007
925
0
16
Mulla on nyt mahdollisimman tylsää ja tahdon jotain ajankulua illaksi! Voisiko joku antaa sen "ilmapallopelin" ositteen, kun sitä ei saa tolla haulla haettua. En siis tarkoita sitä bloons- juttua vaan sitä toista.. Kiitti! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko sitä missä yritretään saada pelialue tyhjiksi palloista?Hitsi kun en muista nimeä..

No just sitä..siinä ei siis ole niitä ilmapalloja vaan PALLOJA. Siis ihan koukuttava peli ja vielä, kun tietää, että sen sais tuolta hausta, jos sen vaan saisi toimimaan.. Harmittaa!!!! :/ Oon yrittäny pelata gold strikeä, mutta ei se aja samaa asiaa laisinkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko sitä missä yritretään saada pelialue tyhjiksi palloista?Hitsi kun en muista nimeä..

No just sitä..siinä ei siis ole niitä ilmapalloja vaan PALLOJA. Siis ihan koukuttava peli ja vielä, kun tietää, että sen sais tuolta hausta, jos sen vaan saisi toimimaan.. Harmittaa!!!! :/ Oon yrittäny pelata gold strikeä, mutta ei se aja samaa asiaa laisinkaan...

Tämä sit varmaankin?Onneksi oli paperilla ylhäällä.Milläs nimellä tuota hausta haet?Siis silloin kun se toimii:)

http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf

VOI KIITOS IHANAISET IHMISET! Pelastitte päiväni...ja nyt äkkiä lisäämään se suosikkeihin, ettei enää huku... Haen sitä ilmapallopelin-nimellä, muistaakseni se tulee haun tulokseksi siitä ketjusta, jossa haetaan ensimmäistä ilmapallopeliä, jollen aivan väärin muista. Vaikea hieman selittää.
:ashamed:

Yhteistyössä