Block-palikat vai Block-legot mitä ne nyt olikaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
Muistaako joku? Siis tarkotan semmosia isompia ku mitä on duplot ja ne on pehmeämmästä muovista tehtyjä. En muista nimee kuollaksenikaan ja yritän nettikauppaa ettiä että mistä niitä sais varmuudella.

En viitti todellakaan lähteä juoksemaan tämän kaupungin jokaikistä leluja myyvää liikettä läpi ja haluaisin meiän ipanalle ostaa niitä.

Neslihan muistaakseni joskus linkitti jonku kuvan tänne mutta mie en saa haulla haettua sitä :|

mega-bloks

Mega_Bloks_vs._LEGO.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
lainaan sun ketjua :D

mitä ne oli ne semmoiset legot/palikat,missä oli vain yksi 'näppylä'? semmoinen iso?

Oisko noi sitten Lego Primoja

Wikipedia sanoo näin: Siis ei enää Primoja, vaan Lego Babyja:

Lego Baby (formerly called Primo) is for children as young as 6 months.[citation needed] It has a single large round knob and is twice the size of Lego Quatro, making it four times the size of Duplo or eight times the scale of Lego bricks.[citation needed] Baby bricks can be stacked on Quatro, Duplo, or Lego bricks.[citation needed] To combine the these with LEGO Duplo bricks, adapter bricks are available from LEGO Direct (set 5022). [citation needed

mä oon ostanu niitä ihan prismasta ja tokmannilta ja toys'r'us:kin saa niitä... mega blocks nimellä meillä niitä on ja niitä on nallepuh hahmoissa ja kaikkee.. meillä tohon sarjaan merirosvolaivakin

siis millähän hakusanalla mie oikeen oon hakenu ku mien en löyä mitään tuommosia sivustoja :o

pitääpi käyä kaikki nuo lähikaupat huomena läpi.

http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi%3Aofficial&hs=Qor&q=mega+bloks&btnG=Hae&meta=lr%3D

Kaikilta sivuilta.Tuo ylempi suomenkielisiltä.

Toivottavasti löydät jostain :)

no niin... mie oon hakenu ihan väärillä sanoilla!!! mie hain että mega blocks... enkä että mega bloks...

kiitti sulle vieras :flower: :hug:

Yhteistyössä