Ilman fyysistä läheisyyttä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmikymppineN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmikymppineN

Vieras
moi,
mitä mä teen?

Mies kieltää koskemasta erogeenisille alueilleen, eli ei edes "sinnepäinkään" saa koskea häntä (ettei hänellä ala haluttamaan turhaan <- omien sanojensa mukaan) mutta hän silti rakastaa minua (yli kaiken)!

No eihän tossa vielä kaikki, sillä minäkään en ole saanut läheisyyttä (pikapusumuskautukset päivittäin kummemmin) eroottista tai edes "sinnepäin" olevaa kosketusta mieheltäni (tai keneltään muultakaan ihmiseltä myöskään koko tänä piiiitkänä aikana!

ja musta onkin alkanu (uskollisesta rakkaudestani häntä kohtaan huolimatta) vasta nyt tuntua, etten tiedä jaksanko enää tätä pakahduttavaa, molemminpuolista kosketuksen kaipuuta ilman että se jo vaikuttaa omaan terveyteeni!?

Pettäjäksi musta ei ole, joten en tiedä jaksanko odottaa kunnes mieheni sanoo että "Nyt saa koskea".

Kommentit/neuvot kaikki tervetulleita -kiitän

tarkennettakoon siis ettei ole ollut seksiäkään koko näinä vuosina!!

Miten voi korvata sitten sen koskemisen tai koskemisen kohteena olemisen kaipuun?! Koska ainakin mulle vaikeeta, vaikka olenkin jo jaksanut monta piiitkää vuotta odottaan.

Yks ilta sit puolileikillään ehdotin miehelle nukkumaan alettaessa, että mitä jos hän ostais minulle jonkin se***lelun (vaikken ikinä oo mitää sellaisia käyttänyt) ,niin hän tokais että mun pitäsi ostaa itse jos tarviin sellasta.
:/ ?

Alkuperäinen kirjoittaja ap. kolmik:
tarkennettakoon siis ettei ole ollut seksiäkään koko näinä vuosina!!

Miten voi korvata sitten sen koskemisen tai koskemisen kohteena olemisen kaipuun?! Koska ainakin mulle vaikeeta, vaikka olenkin jo jaksanut monta piiitkää vuotta odottaan.

Yks ilta sit puolileikillään ehdotin miehelle nukkumaan alettaessa, että mitä jos hän ostais minulle jonkin se***lelun (vaikken ikinä oo mitää sellaisia käyttänyt) ,niin hän tokais että mun pitäsi ostaa itse jos tarviin sellasta.
:/ ?

http://www.asexuality.org/home/relationship.html#fs1

Kun jos mies kerran sanoo että alkaa haluttaa turhaa, niin miksi teillä sitä seksiä ei voi olla jos suakin kerran haluttaa?
Missasinko mä jotain oleellista?

Ihan kuin mun kirjoitusta. Meillä ihan sama tilanne, viimeeksi sexiä syyskuussa -09 ja sitä ennen syksyllä 2008.

Mulle vaan on tullut piste iin päälle. En enään voi koskea mieheen eli odotan hänen aloitetta tosin se vie ainakin puolivuotta tai vuoden jos aloitetta koskaan edes tulee.

on vissii toi yleinen syy(?) mutta suoraansanottuna -hänelle tuleepi kova PÄÄNSÄRKY :(

ja seksologille oon häntä ehdottanu mutta ei lähde ku ei "siellä" kuulema vikaa ole :/

Ukko käy vieraissa jo ei kahteen viikkoon seksi maistu. Tai sitten yksinkertaisesti ei rakasta sua!

Mä en henkilökohtaisesti viikkoa kauempaa olisi ilman, lähtisin vieraisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi kauheeta:
Ukko käy vieraissa jo ei kahteen viikkoon seksi maistu. Tai sitten yksinkertaisesti ei rakasta sua!

pää mullaki kohta ihan sekasi...ei miesrukka yksin ilman mua pärjää jos jätän.. :'( vai pärjääköhän?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi kauheeta:

pää mullaki kohta ihan sekasi...ei miesrukka yksin ilman mua pärjää jos jätän.. :'( vai pärjääköhän?

No varmasti pärjää ilman sua, eiköhän sillä nytkin oo joku toinen jonka kanssa pärjää ja hoitaa seksihommat. Ei kai terve mies ilman seksiä halua vapaaehtoisesti olla viikkokausia, se tuntee pettävänsä sitä toista naista jos on sun kaa silleen muttei osaa jättääkään sua, veikkaisin.