Ei saa koskee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen -puuttees
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen -puuttees

Vieras
tilanne sama vuodesta toiseen:

Mies kieltää koskemasta erogeenisille alueilleen, eli ei edes "sinnepäinkään" saa koskea häntä (ettei hänellä ala haluttamaan turhaan <- omien sanojensa mukaan) mutta hän silti rakastaa minua (yli kaiken)!

No eihän tossa vielä kaikki, sillä minäkään en ole saanut läheisyyttä (pikapusumuskautukset päivittäin kummemmin) eroottista tai edes "sinnepäin" olevaa kosketusta mieheltäni (tai keneltään muultakaan ihmiseltä) myöskään koko tänä piiiitkänä aikana!

ja musta onkin alkanu (uskollisesta rakkaudestani häntä kohtaan huolimatta) vasta nyt tuntua, etten tiedä jaksanko enää tätä pakahduttavaa, molemminpuolista kosketuksen kaipuuta ilman että se jo vaikuttaa omaan terveyteeni!?

Pettäjäksi musta ei ole, joten en tiedä jaksanko odottaa kunnes mieheni sanoo että "Nyt saa koskea".

Kommentit/neuvot kaikki tervetulleita -kiitän!

kaverillani sama tilanne, ovat olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. seksiä ei ole taaskaan ollu yli vuoteen. kaverini haluais lapsen mutta mies ei halua keskustella asiasta. vielä ei ole liian myöhästä vaihtaa miestä mutta kohta on. oon yrittäny sanoa kaverilleni tätä vihjaillen ja suoraan mutta ei hän halua uskoa. hän haluaa uskoa utopiaan että joskus he voisivat olla perhe. mä en vaan nää että kuinka se voi olla mahdollista kun mies ei halua seksiä, ei halua naimisiin eikä halua lapsiakaan.

mä en totta puhuen jaksais tommosta katsoa jos ei mitään järkevää selitystä ole asialle eikä mies edes halua tehdä asian eteen jotain. eri asia jos kävis terapiassa setvimässä ongelmiaan tai olis sitten rehellinen naiselleen. jokuhan siinä täytyy olla ettei aikuinen heteromies halua seksiä?!

"Mies kieltää koskemasta erogeenisille alueilleen, eli ei edes "sinnepäinkään" saa koskea häntä (ettei hänellä ala haluttamaan turhaan <- omien sanojensa mukaan) mutta hän silti rakastaa minua (yli kaiken)! "
Voi olla jotain estoja,ei uskalla,pelkää epäonnistumista?Joku syyhän siihen on

(ei tonne ylätekstiin pitäny mitään hymiötä tosin tulla)

Joo siis mieheni oli suhteen alussa todellakin se aktiivisempi osapuoli (ilman esileikkejä suoraan "asiaan") , tulin sitten toivotusti raskaaksi mutta se meni kesken. Petipuuhat väheni ja loppuivat lopulta kokonaan!

Voiko tää tilanne kohta tehdä musta jonkun hirviön? kun haluun sillointällöin kovastikin edes jotain hellyyttä tai "sellaista" muttei se ole mahdollista :(

Kammottavaa. Olen itse sinkku, mutta onneksi saan edes silloin tällöin läheisyyttä ja seksiä ja hyvänä pitämistä. Kuulostaa ihan omatekoiselta vankilalta tuo suhde, onko sinun ihan pakko siinä olla?

no mie ainakin olin melkonen hirviö kun eksä pihtas puol vuotta ja runkkas vessassa. siis niin että mie kuulin. vaan eksäpä tuo onkin, ja tuo pienimmästä päästä hänen ongelmia.

Minä olen tuollainen kuin ap:n mies. En anna mieheni koskea minuun. Syitä siihen on kaksi:

1. Mieheni kaikki kosketukset ovat vaatimuksia seksiin ts. ei ole ollenkaan hellyyttä tai läheisyyttä
2. En halua miestäni seksuaalisesti